4PADEL, kontynuuje swój rozwój z dużą prędkością. Flagowa marka Grupa GRACZY, 4PADEL ogłasza przejęcie 5 klubów halowych w Niemczech, co stanowi łącznie 40 dodatkowe tory, być jednością Wzrost o 30% swojej sieci.
Strategiczna lokalizacja na rozwijającym się rynku
Niemcy, podobnie jak wiele krajów europejskich, obecnie doświadczają silnego wzrostu w praktyce padla. Ugruntowując swoją pozycję w Düsseldorfie, Berlinie, Münster, Essen i Mülheim, 4PADEL realizuje pierwszy konkretny krok na arenie międzynarodowej, mając ambicję stania się kluczowym graczem w rozwoju padla w Europie.
To przejęcie odzwierciedla chęć Grupa GRACZY – również właściciel marek PIĄTKA, KLUB PIĄTKI ZIDANE'A et WYDARZENIA DLA GRACZY - eksportować swoje know-how w dziedzinie sportów rekreacyjnych w pomieszczeniach. Od lata 2025 r. zainteresowane niemieckie kluby będą zintegrowane bez zakłóceń pod marką 4PADEL.
Sprawdzony model: sport, towarzyskość i cyfryzacja
Grupa planuje wdrożyć doświadczenie 4PADEL w Niemczech już dobrze znane francuskim graczom: ciepła, „klubowa” atmosfera, une kompletna oferta cyfrowai rozwój bary sportowe w swojej infrastrukturze, aby kluby stały się realne przyjazne i połączone przestrzenie życiowe.
Współzałożyciele PLAYERS, Joseph Vieville, Tony Jalinier i Guillaume Debelmas, określ:
„W ramach bardzo ukierunkowanej ekspansji europejskiej w krajach, w których praktyka gry w padla nie jest jeszcze w pełni ustrukturyzowana, przejęcie to jest jedną z dźwigni rozwoju zidentyfikowanych Kapitał Vendis, fundusz inwestycyjny, który zainwestował w PLAYERS zeszłego lata. Przy poszanowaniu lokalnej kultury, ambicją PLAYERS jest rozwijanie tego, co sprawia, że doświadczenie gracza 4PADEL jest udane we Francji, a mianowicie przyjaznej atmosfery „klubu” i cyfrowego doświadczenia 360°.
Deklarowana ambicja na rok 2026 i kolejne lata
Grupa PLAYERS nie zamierza na tym poprzestać. średnioterminowy (2026), 4PADEL ogłasza otwarcie 125 nowych utworów we Francji. I do horyzont 2030grupa planuje otwarcie 10 klubów rocznie we Francji, podczas gdy integrowanie nowych modnych dyscyplin sportowych w swoich strukturach.
Dzięki tej niemieckiej ofensywie, 4PADEL pozycjonuje się jako jeden z pionierów rozwoju padla w Europie.
