Mieliśmy okazję przeprowadzić wywiad Antoine Sarroste, kierownik sprzedaży Grand Est France-Belgium at Bullpadel, opowiada o roku, który znała marka, ale także o nowych produktach i celach na przyszłość.

Antoine Sarroste

Padel Magazine : Przede wszystkim Antoine, czy możesz się szybko przedstawić tym, którzy cię nie znają?

Antoine Sarroste: "Za markę odpowiadam za Grand Est France i Belgię Bullpadel. W szczególności pracuję z osobami znanymi / obeznanymi ze środowiskiem padel francuski : Nada Majdoubi, odpowiedzialna za Zachód i Dom Tom, a także Christian Collange, który jest managerem marketingu! Mamy również kierownika sprzedaży, który ma duże doświadczenie w sprzedaży oraz osobę, która na co dzień zarządza obsługą klienta i sprzedażą. Dlatego dla Francji i Belgii jesteśmy zespołem 5-osobowym".

Padel Magazine : Rok 2020, skomplikowany z powodu kryzysu, ale także historyczny dla Bullpadel we Francji

Antoine Sarroste: „Tak, rok 2020 jest historycznym rokiem dla całego świata, niestety z powodu obecnego kryzysu zdrowotnego. Dla Bullpadel również dlatego, że stworzyliśmy nasz francuski podmiot i teraz pracujemy dla marki w pełnym wymiarze godzin.

To mała rewolucja w świecie padel ponieważ jest to skomplikowane dla 100% marki padel zainwestować tyle samo na wciąż młodym rynku. Bullpadel był obecny w dziesięciu lojalnych klubach, teraz chcemy rozwijać markę w całej Francji. Jesteśmy zadowolony z pierwszych 9 miesięcy, mimo dwukrotnego zamknięcia.

Mamy bardzo dobre opinie o naszych produktach. Są bardzo popularne wśród początkujących, średnio zaawansowanych i doświadczonych graczy. padel . Najbardziej znanym produktem są rakiety, ale przede wszystkim gwałtownie rośnie i popyt na buty, tekstylia i piłki. Jesteśmy bardzo dumni z rozwoju tych produktów w 100% padel".

Padel Magazine : Kryzys miał wiele negatywnych skutków na rynku, który mimo wszystko ewoluował, czy będzie silniejszy, gdy to wszystko będzie za nami?

Antoine Sarroste: „Gdybyśmy musieli dać coś pozytywnego temu ogromnemu kryzysowi, powiedziałbym, że tak le padel na pewno weszło do serc praktykujących. Widzieliśmy wiele filmów, wiadomości, publikacji podczas blokady, które pokazały, że padel był naprawdę głównym celem tysięcy ludzi. Mam nadzieję, że za dziesięć lat będziemy mówić o milionach.

Tak, rynek wciąż ewoluuje pomimo kryzysu, widzieliśmy wiele projektów, które zostały zrealizowane w 2020 roku, a kolejne są w przygotowaniu. Widzimy, że Wilson dużo inwestuje w padel, co jest bardzo korzystne dla naszego sportu. 3 lata temu ta marka, numer 1 w tenisie na świecie, nie skupiła się na tym, ponieważ padel nie przeżywał tego samego międzynarodowego boomu, jak dzisiaj ”.

Padel Magazine : Jak ewoluuje Bullpadel na rynku francuskim i międzynarodowym?

Antoine Sarroste: „We Francji mamy potroiła nasze partnerstwa z naszymi klubamiświadczy to o naszej chęci rozwoju w całej Francji. Jesteśmy również bardziej obecni w specjalistycznych sklepach tenisowych ... padel ! Wreszcie !

Obecnie na całym świecie sprzedajemy nasze produkty w ponad 50 krajach. Jesteśmy liderem i umacniamy swoje miejsce wzrost o ponad 40% w skali międzynarodowej w latach 2019-2020.

Ta pozycja numer 1 jest jeszcze bardziej obecna dzięki stworzeniu logo „The Padel Specjalista ”, umieszczony na wszystkich naszych rakietach. Naprawdę chcemy być rozpoznawani jako podstawowa marka padel".

Bullpadel dotychczasowy padel specjalista

Padel Magazine : Niedawno rozmawialiśmy o nowej technologii ”Kanał reakcji powietrznej„, Czy to rewolucja w świecie palas?

Antoine Sarroste: „Tak, to dla nas rewolucja. Niektóre produkty definiują epokę, będąc częścią historii padel. Vertex należy do tej rodziny: jest najlepiej sprzedającą się rakietą na świecie. Odkrywamy na nowo kultowy pałac Bullpadel. Nowy projekt. Dzięki nowej technologii Air React Channel: drzwi do przyszłości, nowej ery padel.

Kiedy Bullpadel zdecydowałulepszyć Vertex, to było prawdziwe wyzwanie dla całego naszego zespołu R&D. Jak moglibyśmy ulepszyć tak kultową rakietę, kochaną przez większość graczy padel?

Postanowiliśmy zacząć od zera. Zastanawialiśmy się, gdzie padel i dokąd jechał. Rozmawialiśmy bez końca z zawodnikami, w klubach, na turniejach, z naszą dużą siecią ambasadorów i trenerów oraz oczywiście z naszymi profesjonalnymi graczami. Istnieje ogromna społeczność ekspertów związanych z Bullpadel.

Zapytaliśmy ich, czego potrzebują, aby ich gra ewoluowała, aby pomóc im osiągnąć maksymalny potencjał. Odpowiedzi były takie same, zarówno dla amatorów, jak i profesjonalnych graczy, większa moc, większa reakcja, większa prędkość, większa kontrola !

Naszym celem było stworzenie rakiety, która jest jednocześnie zwinna, lekka i mocna, ale przede wszystkim najbardziej responsywna i szybka na rynku.

Dziś gra ewoluowała, możemy powiedzieć, że weszliśmy w nową erę, erę szybkości, w której celem jest zdominowanie gry poprzez moc, responsywność i szybkość. Ale musisz dać graczowi narzędzia do kontrolowania tej prędkości. Aby to zrobić, opracowaliśmyKANAŁ REAKCJI POWIETRZA".

Kanał reakcji powietrznej Bullpadel

Padel Magazine : Opowiedz nam o małej nowości związanej z turniejami Bullpadel Doświadczenie

Antoine Sarroste: „Tak, stworzyliśmy BULLPADEL DOŚWIADCZENIE. Polega to na zorganizowaniu niezatwierdzonego turnieju z obowiązkiem gry rakietami. Bullpadel podczas turnieju. To był wielki sukces i bardzo cenione przez nasze kluby Bullpadel. Nie wszędzie byliśmy jeszcze w stanie to zrobić ze względu na ograniczenia sanitarne.

Oczywiście zamierzamy je przerobić w 2021 roku, aby nasze produkty były lepiej znane.

Ale to nie tylko Bullpadel Doświadczenie… Większość naszych ambasadorów, graczy lub certyfikatówchs są miłośnikami padel, to dla nas prawdziwa zaleta, ponieważ na co dzień pomagają nam promować markę w swoich klubach."

Padel Magazine : Jakie są cele Bullpadel w niedalekiej przyszłości ?

Antoine Sarroste: „Mamy wspólne cele z innymi markami, którymi są: rozwój marki w centrach padel, animuj padel we Francji i pomagaj klubom partnerskim.

Ale mają też inne cele, takie jak sprawić, by marka stała się znana. Ludzie z tenisa najwyraźniej znają Wilsona, Babolat, Head, ponieważ są to kultowe marki tenisowe.

W 2021 roku chcemy również rozwijać Bullpadel Akademia. Koncepcja jest taka jedź do Madrytu i zostań szkolony przez jednych z najlepszych trenerów na świecie de padel jak Gaby Reca, Manu Martin czy Rodrigo Ovide.

Chodzi o to, aby wrócić do Francji i zostać kompletny gracz a przede wszystkim 100% Padel. Na tym polega duża wada francuskiego szkolenia: na razie nie mamy wystarczających środków, aby wyszkolić trenerów, aby weszli w buty 100% trenera. padel. Często w klubach tenisowych lekcje prowadzi nauczyciel tenisa. padel.

Dlatego uważamy, że szkolenie może być prowadzone przez innych interesariuszy niż FFT. Potrzebujemy padel staje się profesjonalistą we Francji. Opinie naszych klubów są na ten temat jednomyślne, potrzebują więcej do rozwoju. Jestem przekonany, że nie ma nic lepszego niż szkolenie w Hiszpanii, kraju padel."

Rodrigo Ovide

Rodrigo Ovide, trener Gemmy Triay numer 1 i Lucii Sainz

Padel Magazine : Wreszcie, jak Pan widzi rok 2021?

Antoine Sarroste: „Rok 2021 będzie rokiem przejściowym padel krajowy. Nie będziemy jeszcze w 100% wolni od tego wirusa i będziemy musieli z nim żyć. Jednak musimy nadzieję na wielkie rzeczy dla naszego sportu ponieważ jesteśmy naprawdę w kluczowych latach rozwoju padel.

Mała anegdota, mój dyrektor ds. Sprzedaży na świecie powiedział mi, że 15 lat temu widział Hiszpanię, kiedy patrzył na Francję. Całkowicie się z nim zgadzam, że teraz jest czas, aby skręcić w prawo. Rozwój sportu często odbywa się wykładniczo (np. Futsal), ale może bardzo szybko spowolnić i stać się sportem rekreacyjnym, takim jak badminton. Uważaj, nie mam nic przeciwko badmintonowi, ale to zupełnie inny model.

Mimo że mamy różne kultury, jestem przekonany, że musimy czerp inspirację z Hiszpanii, aby zobaczyć padel we frankachmi. Wymaga to więcej szkoleń, większego profesjonalizmu i być może reorganizacji Federacji. Mamy ogromną strukturę jaką jest FFT, jestem przekonany, że dzięki ich środkom, narzędziom i pomysłom możemy eksplodować padel. Konieczne byłoby może spotkanie wszystkich razem: federacji, klubów, trenerów, marquse, a nawet ważnych ludzi, którzy są tam od początku, jak Franck i Padel Magazine omówić ten temat, ponieważ wszyscy mamy ten sam cel: rozwinąć padel ! Korzystam z okazji, aby podziękować, Padel Mag, za twoją pasję! ”

 

 

Xan jest fanem padel. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku osób padelwyszukuje nietypowe posty lub zajmuje się aktualnymi tematami. Zawiera również wskazówki, jak rozwijać swoją sylwetkę padel. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku padel !