Babolat padel odpowiada na pytania od naszego hiszpańskiego kolegi Padela Hiszpanii. Pytania dotyczące sytuacji francuskiej marki w porównaniu do Covid-19.

Jest to kryzys zdrowotny, który doprowadzi do kryzysu gospodarczego. Wyjdą z niego tylko firmy najlepiej przygotowane, najkorzystniejsze finansowo i najbardziej zaangażowane w świat oraz rozwój padel. Dziś rynek padel jest przeciążony markami sprzętu i konstruktorami torów. Kryzysy te powinny „oczyścić” ten rynek.

Oto słowa Frédérica Bertucata, dyrektora ds. Rozwoju międzynarodowego francuskiej marki Babolat, utworzonej w 1875 roku przez Pierre'a Babolat. Marka, która doświadczyła już kilku kryzysów, w tym 2 wojen światowych. Tym, co może martwić markę, nie jest tak naprawdę kondycja finansowa Babolat, ale ludzie, z którymi współpracuje. Dostawcy, sprzedawcy i wszystkie małe rączki, które pozwalają w pełni korzystać z oferowanego sprzętu.

Dziś z domu pracownicy Babolat pracują nad rokiem 2021. Wiadomości i wiele zostanie opowiedzianych.

Dla graczy jest inaczej. Tyle ograniczonego czasu rozbudzi pragnienie powrotu do znajomych, uprawiania sportu. I padel jest do tego świetny. Jedynym problemem będzie przeciążenie rezerwacji torów… i tym lepiej dla klubów.

Czy ten impet w kierunku torów zachęci inwestorów do zakładania nowych klubów lub budowy kolejnych torów? Przyszłość powie nam.

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielką padla na Teneryfie. Jest założycielem AvantagePadel.net, oprogramowania bardzo popularnego wśród klubów i graczy Padel. Felietonista i doradca, pomaga ci grać lepiej dzięki licznym samouczkom.