Kierownik ds. Marketingu Tennis-Point / Padel-Point, Florian Braukmann, spogląda wstecz na Cupra Padel-Point Tour, A „wycieczka jak żadna inna”. Mówi nam dlaczego.

Drugi krok, który zmienia test

„Ten drugi etap jest oczywiście oparty na pierwszej edycji, która zakończyła się sukcesem. W 2022 roku położyliśmy kamień węgielny pod to, co chcemy zrobić z torem.

Ten tor jest przeznaczony dla graczy rekreacyjnych i amatorów. Dlatego zdecydowaliśmy się zatrzymać P500, aby poświęcić się turniejom między P25 a P250 maksimum.

To, co jest bardzo ważne, to niekoniecznie turnieje padel, ale także, a może przede wszystkim dodatki, wraz ze wszystkimi usługami oferowanymi graczom.

Dla nas najważniejsze jest, aby powiedzieć nam, że ci gracze, którzy przychodzą się dobrze bawić, wyjeżdżają ze świetnymi wspomnieniami z tych turniejów.

Nie tak jak inne P25

„To nie są P25 jak inne, nie. To są testy padel wewnątrz toru z drużyną, która wita wszystkich tych graczy jak królowie.

Chodzi o to, aby umożliwić graczom pozostanie dzień grając w padel, ale nie tylko. Przywieziemy profesjonalnych zawodników, rodziny i osoby towarzyszące mogą przyjechać, ponieważ wokół tego wydarzenia odbywają się bezpłatne inicjacje i wiele innych atrakcji.

Myślę, że nie było nas bardzo długo. To tylko początek”.

Nie ma go od 2 lat

„Wyjechaliśmy na dwa lata z naszymi flagowymi partnerami, firmą Cupra i Babolat. Ufają nam. Postanowiliśmy dokonać wielkich rzeczy.

W tym roku będziemy mieli 17 wydarzeń w porównaniu do 11 w 2022 roku. Już myślimy o 2024 roku. I zobaczycie, że będziemy oferować nowe sceny, a priori w sumie 24, ale porozmawiamy o tym, kiedy nadejdzie czas.

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.