Fundusz SOFEP, zarządzany przez MCH Private Equity, zdecydował się zainwestować w „All for Padel” w celu przyspieszenia międzynarodowej ekspansji grupy. Podmiot ten, który powstał w 2018 roku, ma na celu towarzyszyć i wspierać hiszpańskie firmy w rozwoju międzynarodowym.

Dla przypomnienia marka All for Padel (AFP) to licencja Adidasa na sporty rakietowe, w tym oczywiście padel. Powstała w 2010 roku i wykreowała solidny wizerunek marki, który pozwala jej obecnie być jednym z liderów rynku.

Obiecujące partnerstwo

Powstanie przemysłu padel w ostatnich latach umożliwiła firmie ekspansję na cztery strony świata.

W rzeczywistości, w trakcie swojej ewolucji, All For Padel udało się ugruntować swoją pozycję w co najmniej 40 krajach.

W dniu 18 listopada, Hiszpania Oman Private Equity Fund („SOPEF”) oficjalnie ogłosiła swoje wejście jako inwestor mniejszościowy do AFP. Operacja ta ma na celu konsolidację rozwoju firmy, ale także przyspieszenie jej międzynarodowej ekspansji poprzez wykorzystanie możliwości, jakie daje ten ponad prężny rynek. W konsekwencji to nowe partnerstwo może być prawdziwym dobrodziejstwem dla Adidasa, który poszukuje znacznego wsparcia finansowego w celu realizacji swoich nowych planów strategicznych.

Kraina padel 8211 All For Padel

„Umocnij nasz status lidera rynku”

Jak powiedzieliśmy ci trochę wcześniej, All For Padel jest obecny w 40 krajach i współpracuje z klubami, stowarzyszeniami i federacjami międzynarodowymi. Jej głównym celem jest rozwój dyscypliny na całym świecie. Ponadto firma chce zaprezentować projekty o wysokiej wartości dodanej, takie jak produkcja sprzętu, ale także instalacja torów, a także szkolenie przyszłych trenerów za pośrednictwem All For Padel Akademia. W 2021 roku AFP zanotowało obrót w wysokości około 30 mln euro. Ambitny i pewny siebie, ten ostatni dążyłby do 70% wzrostu w bieżącym roku.

według Jose Luis Sicre, współzałożyciel i prezes All For Padel „Wejście SOFEP do kapitału spółki zakłada, że ​​moglibyśmy skorzystać z lepszych środków, aby się ustrukturyzować i wzmocnić projekty, które mamy w przygotowaniu. Co więcej, wszystkie one mają wspólną cechę padel na arenie międzynarodowej i umocnić nasz status lidera rynku”.

Luis Parras, partner w SOPEF, również mówił o tym nowym sojuszu.

„AFP stanowi dla nas wielką szansę, ponieważ staramy się rozwijać naszą obecność na arenie międzynarodowej. Ponadto wiele kluczowych elementów skłoniło nas do podjęcia decyzji o zainwestowaniu w tę spółkę. Rzeczywiście Adidas to potężna marka z bardzo dobrą pozycją na rynku padel a przede wszystkim ogromny profesjonalizm ze strony jego zespołów zarządzających w ostatnich latach.”

Sebastien Carrasco

Przyszły naturopata i pasjonat padel, Seb jest dżentelmenem zdrowia/żywności Padel Magazine. Żongluje między olejkami pala, quinoa i olejkami eterycznymi. Od prawie dwóch lat z taką samą pasją zajmuje się nowiną o małej żółtej piłeczce.

Tagi