Gregory Ruiz, kierownik sprzedaży we Francji ds Siux et Padel Galis wspomina swoją podróż w padlu i strategie rozwoju Siuxoraz projekty rozbudowy Padel Galis we Francji
Jego historia z Padelem
„Przez 10 lat pracowałem dla marki Joma, marki o charakterze ogólnym, której 95% obrotów pochodziło głównie ze sportów zespołowych, takich jak piłka nożna. Padel stanowił niewielką część naszej działalności. Jako fan piłki nożnej postrzegałem padla jako sport dla tenisistów, ale nie dla mnie, nawet jeśli dobrze go znałem w Hiszpanii, moim kraju pochodzenia.
Pewnego dnia mój szef w Jomie poprosił mnie, abym towarzyszył graczom padel sponsorowanym przez markę w podróży Padel Pro Cup w Mouratoglou. To było jakieś sześć lat temu i wtedy pracowałem z zawodnikami takimi jak Juani Mieres, Stupa i Patty Llaguno, którzy mieli już kontrakt z Jomą. Ta podróż całkowicie zmieniła moją perspektywę. Od tego momentu moje życie kręciło się wokół padla.
Po 10 latach pracy w Jomie zapragnąłem zmiany. Szukałem marki specjalizującej się w padlu, z którą mógłbym współpracować. To Manu Garcia, któremu sprzedawałem produkty Joma w sklepie French Padel Sklep, który mi polecił Siux. W ten sposób zostałem menadżerem sprzedaży na Francję w firmie Siux, stanowisko to piastuję od około dwóch i pół roku.
Jestem także kierownikiem sprzedaży na Francję w firmie Padel Galisa na rok. W rzeczywistości były dyrektor generalny ds Siux zostawił dla Padel Galis i od początku kontaktowali się ze mną, prosząc, abym do nich dołączył”.
Strategia Siux
„Podpisanie Stupy było dla nas ogromnym atutem. Istotną rolę odgrywa także jakość marki. W ostatnich latach Siux zainwestował dużo w projektowanie i marketing. Dziś mamy przejrzystą ofertę, która jest doskonale dostosowana do rynku.
Intensywnie inwestujemy w jakość naszych produktów. Odkąd dołączyłem do firmy obserwuję ciągłą poprawę tej jakości. Jednak aspekt marketingowy pozostaje kluczowy. Gdy zawodnik z naszą rakietą dotrze do finału lub nauczyciel użyje jej do prowadzenia lekcji, znacząco wpływa to na wzmocnienie wizerunku naszej marki.
Jeśli chodzi o nasze ceny rakiet śnieżnych, staramy się w miarę możliwości utrzymać je na stabilnym poziomie w bieżącym roku, choć jest to coraz trudniejsze. Z kolei w przypadku rakiet z poprzedniego roku jest to bardziej skomplikowane w zarządzaniu, ponieważ wszyscy starają się wyprzedać te modele. Jednak w przypadku obecnego asortymentu jesteśmy jedną z marek, którym udaje się właściwie nadzorować naszych sprzedawców i w jak największym stopniu egzekwować ceny, nawet jeśli z biegiem roku stanie się to trudniejsze.
Rakieta Stupy
„Naszą wielką nowością na przyszły rok będzie rakieta Stupa ST4. To naprawdę nasz flagowy produkt. ST2 odniósł niesamowity sukces, a dzięki ST3 jeszcze bardziej zwiększyliśmy naszą sprzedaż.
Po przeprowadzeniu szeroko zakrojonych prac badawczych z naszymi klientami wprowadzimy na rynek produkt będący pomiędzy ST2 a ST3, łączący zwrotność ST2 z mocą ST3. Jestem przekonany, że wypuścimy rakietę, która będzie bardzo popularna, ultra wszechstronną rakietę, która jest bardzo przyjemna w użyciu.”
Padel Galis w pełnej ekspansji
"Z Padel Galis, mamy średnio dwa projekty miesięcznie we Francji i planujemy jeszcze większe przyspieszenie w roku 2025. Planujemy również wkrótce nawiązać współpracę z dystrybutorem we Francji, aby wesprzeć naszą ekspansję. W tej chwili finalizujemy kilka bardzo dobrych kontraktów. Właśnie zakończyliśmy budowę klubu padel Sauvian, a także Blue Padel w Narrosse. Obecnie pracujemy nad projektem w pobliżu Arras na północy. Krótko mówiąc, jesteśmy w trakcie opracowywania bardzo obiecujących projektów.
Ponadto jestem w trakcie zakładania klubu w Magalas, niedaleko Béziers, który będzie służył jako salon wystawowy dla Padel Galis. Zainstalujemy grunty wyposażone w technologię PPA z oświetleniem obwodowym, rewolucyjnym systemem, który zużywa mniej energii i nie oślepia graczy. Nie ma miejsca na boisku, w którym można by cię oślepić, a pod względem estetycznym jest to naprawdę imponujące.
Nowy fan padla, fascynuje mnie ten dynamiczny sport, który łączy w sobie strategię i zwinność. W padlu znajduję nową pasję do odkrywania i dzielenia się z Tobą Padel Magazine.