Juan Lebron to dla niektórych najlepszy zawodnik na świecie na korcie. To także ten, który najwięcej pracuje nad swoim wizerunkiem, z czystą i wyrafinowaną treścią. Skoncentruj się na świecie numer 1 i jego komercyjnej aurze.

Medialny potwór

Mówi się, że Juan Lebron ma najbardziej lukratywne kontrakty. Jeśli wyniki sportowe są niezaprzeczalnie kapitałem w wycenie, jaką jego agent przekazuje sponsorom, praca wizerunkowa również odgrywa decydującą rolę.

Jeśli idziesz po Konto na Instagramie hiszpańskiego gracza, znajdziesz bardzo schludne treści godne gwiazdy Hollywood. Ta fundamentalna praca polegająca na tworzeniu pozytywnego wizerunku wokół własnej osoby pozwala Juanowi Lebronowi być punktem odniesienia na poziomie marketingu.

Projekt „Jordan”?

w sposób ekskluzywny wywiad dla Padel Magazine, Juan Lebron był bardzo wymijający w sprawie tajemniczego nowego projektu. „W tej chwili nie mogę ci powiedzieć nic więcej, ale jeśli trochę zbadasz, odkryjeszJest bardzo fajny projekt, co przyprawiało mnie o bóle głowy i bezsenność".

Po dochodzeniu w sprawie Padel Mag, tym projektem mogłoby być stworzenie linii rakiet śnieżnych i ubrań z własnym logo wilka.

Jeśli ten projekt rzeczywiście ujrzy światło dzienne, możemy powiedzieć, że Juan Lebron jest pionierem w padel. Będzie próbował narzucić swój znak, tak jak zrobił to Michael Jordan w koszykówce.

Z jego nazwisk możemy odgadnąć jego hiszpańskie i włoskie pochodzenie. Lorenzo jest wielojęzycznym pasjonatem sportu: dziennikarstwo z powołania i wydarzenia z uwielbienia to jego dwie nogi. Jest międzynarodowym dżentelmenem Padel Magazine. Często można to zobaczyć na różnych międzynarodowych zawodach, ale także na najważniejszych francuskich imprezach. @oczkopadel na Instagramie, aby zobaczyć jego najlepsze zdjęcia padel !