Na całym świecie i we wszystkich sportach, które przyczyniają się do gospodarki rynkowej, na wzór sportu amerykańskiego, w powiązaniu z federacjami lub obok nich tworzone są ligi otwarte lub zamknięte.

To poprzez modernizację i dostosowanie się do Padel te koncepcje, że Europejskie Stowarzyszenie Klubów Padel (AECP) stworzyło niezawodne modele.

Cele Europejskiego Stowarzyszenia Klubów Padel (AEPC)

  1. Zarabiaj na klubach Padel Prywatny, gwarantując swój kapitał.
  2. Dokonuj inwestycji firm, które są bezpośrednio lub pośrednio związane z Padel
  3. Opracuj Padel w Europie poprzez długoterminowe, codzienne działania przez 10 lat i dłużej

Sytuacja we Francji, w Europie, na świecie ...

Zniknięcie Francuskiej Federacji Padel w 2013 roku, który w 2000 roku zorganizował V Świat Padel, utrzymująca się słabość Międzynarodowej Federacji Padeli Europejskiej Federacji Padel, pozwoliły w ciągu ostatnich 20 lat na pojawienie się bardzo różnych modeli Padel w Argentynie, Hiszpanii, Ameryce Południowej, Europie, Ameryce Północnej, a ostatnio na innych kontynentach, wszystkie z różnym powodzeniem, ale nie wszystkie ustabilizowały się z czasem.

Oczywiste jest, że rozwój Padel w Hiszpanii był napędzany osłabieniem Padel Argentyńska z powodu kryzysu gospodarczego.

  • 1994, nieporozumienia między graczami i ich federacją
  • 1998, w Europie ingerencja federacji tenisowych i inwestorów pozbawionych kultury Padel

Wydarzenia te w pewnym momencie zapobiegły wybuchowi epidemii Padel dorosły, twórca prawdziwie zrównoważonej gospodarki.

Na przykład każdego dnia widzimy, że inwestorzy zadają pytania. A odpowiedzi często nie są zbyt optymistyczne!

League One, prosty w montażu, obsłudze i utrzymaniu.

Gwarantuje inwestycję każdego właściciela klubu. Klub jest więc właścicielem przez 10 lat Franczyza, co zapewnia jego uczestnictwo każdego roku: bez wzrostu lub spadku, bez innych wpisów oprócz jednomyślnej franczyzy 20. Klub może projektować w średnim okresie.

Właściciel klubu może zdecydować, że będzie reprezentowany przez wybrane przez niego drużyny, kluby lub inne. Klub jest właścicielem wartości firmy na lata 10 i może ją przypisać (po latach 3) innemu właścicielowi klubu. AECP ustanowi umowy przeniesienia, które będą takie same dla wszystkich. Cena sprzedaży pozostaje bezpłatna.

Sprzedaż franczyz 20

Sprzedaż franczyz 20 po cenie 30 000 euro poprzez odliczenie należne w rentach 10 3 000 €.

Prawdopodobnie będą się kwalifikować:

prywatne kluby Padel we własnym imieniu lub pod inną nazwą firmy.

  • Każda franczyza zachowa 3 na swój tytuł i może przenieść go w czwartym roku na stronę trzecią, spełniającą warunki opublikowane przez AECP (warunki określone w momencie zawarcia umowy o tytuł 1). Sprzedawca ustali cenę przeniesienia, która zostanie zarejestrowana przez AECP. Ten ostatni może złożyć ofertę, która będzie priorytetem, pod warunkiem, że będzie to cena sprzedającego.
  • Pod względem sportowym każdy franczyzobiorca ma gwarancję udziału w Europejskim Pucharze Klubów Padel przez 10 lat będzie taka sama dla każdego nowego nabywcy sprzedanej franczyzy, który będzie właścicielem, przez 10 lat od daty zakupu.
  • Przepisy sportowe będą głosowane przez większość franczyzobiorców. Przez wszystkie lata 3 będą decydować o modelach sportowych przedstawionych przez AECP.
  • Otwarcie na franczyzę 21 lub więcej będzie musiało liczyć na jednomyślność franczyzobiorców 20. AECP określi następnie liczbę nowych franczyz po konsultacji z franczyzami członkowskimi.
  • W celu ochrony Franczyzobiorcy kluby mogą powiązać swoją nazwę ze znakiem, który zostanie zarejestrowany przez AECP; na przykład Paryż Padel Club lub Air France

Puchar Europy Padel marki

AECP zdaje sobie sprawę z niestabilności wycieczek organizowanych przez marki lub przez organizatorów-stażystów, wycieczek, które nie spotykają się z dużą publicznością i szkodzą budżetom zainwestowanym przez marki i reputacji Padel. Sport bez widowni skazany jest na tajemnicę: badminton, squash, szermierka, baskijska pelota, pływanie, wspinaczka, kajakarstwo, kajakarstwo, zapasy, sambo ...

Liga druga

AECP sprzedaje franczyzy 30 po cenie 30 000 € płatne w rentach 10 od 3 000 €.

Prawdopodobnie kwalifikują się: każda marka, media, które mają lub chcą odgrywać rolę przez 10 lat w rozwoju swojej działalności i działalności Padel. Franczyza będzie nosić nazwę marki (Sports Sud Édition) i może zawierać nazwę klubu (Sport Sud Édition / Padel Klub Champs Elysées).

Właściciel franczyzy może co roku zmieniać partnera klubu: Air France / Toulouse  Padel  Klub, który może stać się Air France / Paris Padel Klub.

Każda Franczyza zachowa swój tytuł przez 3 lata i może przenieść go z czwartego roku na osobę trzecią spełniającą warunki opublikowane przez AECP (warunki podane w momencie wydania tytułu w roku 1). Sprzedawca ustali cenę przelewu, która zostanie zarejestrowana przez AECP. Ten ostatni będzie mógł złożyć ofertę, która będzie miała pierwszeństwo, pod warunkiem, że będzie to cena sprzedawcy.

Pod względem sportowym każda franczyza ma gwarancję udziału w Pucharze Europy Padel Marki przez 10 lat, to samo będzie dotyczyć każdego nowego nabywcy sprzedanej franczyzy.

 

Dowiedz się więcej:
https://padelmagazine.fr/wp-content/uploads/2017/07/DOC-A.E.P.C.-1.pdf

 

 

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.