FFT ma niesamowite szczęście: w 2014 roku formuje się fala padla. Cokolwiek ona robi, Padel rośnie na całym świecie. Francja nie jest wyjątkiem. Jego największe szczęście: jego kluby i menedżerowie wierzą w to i są na pierwszej linii.

Pomimo wielu ostrzeżeń Francja ma inną politykę niż kraje wschodzące, takie jak Szwecja. Czy powinniśmy czerpać z niego więcej inspiracji?

Więc tak, jeśli mierzy się to w perspektywie krótkoterminowej, Francja ma lepsze wyniki na międzynarodowych imprezach. Szwecja wciąż pozostaje w tyle. Dobrze dla nas, ale czasami uważaj na pozory.

Wrażenie wielu graczy w padla: stawiamy wóz przed koniem.

FFT pomaga naszym najlepszym francuskim graczom. Drużyna Francji może skorzystać na sile swojej Federacji. Ale pamiętajmy jednak, że poziom osiągnięty przez dzisiejszych graczy: zawdzięczają go przede wszystkim sobie i swojej odwadze. To szansa dla FFT, aby mieć tych młodych ludzi, którzy walczą o swoją pasję.

Czy FFT jest zbyt skoncentrowany elitarna część? Musi oczywiście kontynuować to, co robi. Ale czy nie powinna lepiej przygotować się na przyszłość wraz z tworzeniem graczy padel. Szwecja buduje ogromną bazę graczy padla, entuzjastów i wtajemniczonych. Padel jest spopularyzowany przez zwykłych ludzi, a nie przez elitę szwedzkiego padla.

Praca francuskich klubów jest niesamowita. Ale możemy odnieść wrażenie, że ci wielcy promotorzy francuskiego padla są czasami zaniedbywani, zapomniani… Gorzej: że chcemy im powiedzieć, żeby zaprzestali tej promocji.

Przed jakąkolwiek inną strategią lub pragnieniem, FFT powinien prawie najpierw umieścić pakiet dotyczący komunikacji tego sportu, zanim zainwestuje (i to jest bardzo dobre) w prawie systematyczne ustanowienie kortu do padla w kluby zrzeszone bez prawdziwego poważnego badania obszaru geograficznego i jego potrzeb lub elitarnego francuskiego obwodu, który pokazał swoje ograniczenia i który należy całkowicie przemyśleć.

Wyjątkowy turniej Pyramids, który odbył się we wrześniu ubiegłego roku, był z pewnością jednym z największych sukcesów FFT. Dzięki klubom i partnerom może więc robić rzeczy wyjątkowe.

Inwestycja tam jest. Jednak strategia musi zostać zweryfikowana przez FFT. A co by było, gdyby zaczęło się od delegowania znacznie większej liczby stypendiów do klubów na rozwój padla?

Czemu ? Jesteśmy sprawiedliwiw powijakach. Musimy pozostać skromni i rozmawiać z podstawowymi, wszystkimi nowymi uczestnikami.

FFT potrzebuje blasku, ale przede wszystkim powinien zacząć od początku: zaufaj tym, którym zawdzięcza sukces naszego sportu we Francji i prowadź duże krajowe kampanie reklamowe dotyczące tego sportu.

Zespół Padel Maj

Zespół Padel Magazyn stara się oferować od 2013 roku to, co najlepsze w padlu, ale także ankiety, analizy, aby spróbować zrozumieć świat padla. Od gry do polityki naszego sportu, Padel Magazyn jest do Twojej dyspozycji.