Ricky brigolle, Menedżer kategorii sportów rakietowych w Head Espagne podkreślił ewolucję padla i rolę marki Head w ostatnich latach na imprezie „La Llamada del Rey” w Madrycie.
Podczas swojego przemówienia Ricky Brigolle przypomniał, jak bardzo rozwinęła się ta dyscyplina w ostatnich latach:
„10 lat temu na trybunach nie było nawet 100 osób, a dziś jest ich już ponad XNUMX. Widzowie 15 000".
Podkreśla również, że szybka ekspansja padla przekształcono infrastrukturę, zwłaszcza w Hiszpanii, gdzie początkowo możliwości były ograniczone:
„Na początku siedziba była mała, ale projekt stopniowo się rozrastał. „Wchłonęliśmy wszystkie możliwości i opracowaliśmy nowe strategie”.
Ten wzrost mocy jest wyjaśniony przez podejście strukturalnełącząc innowacyjność produktów z zaangażowaniem na rzecz graczy.
Zapytany o sekrety sukcesu markiRicky Brigolle podkreśla dwa kluczowe elementy:
„Po pierwsze, musimy najlepsi gracze aby nadać marce wiarygodność. Jeśli z naszych produktów korzystają najlepsi na świecie, od razu daje im to pewność, że są godne zaufania”.
„Wtedy istotne jest posiadanie niezbędny kapitał aby wspierać ten rozwój i skutecznie promować nasze produkty.”
Ricky Brigolle nalega na rola marketingu i tożsamości marki w tym rozszerzeniu:
„Oprócz aspektów technicznych i rozwoju produktu, musisz znać słuchanie graczy i konsumentówniezależnie od tego, czy pochodzą z Hiszpanii czy z innych krajów. „Ich opinie są niezbędne, aby móc oferować odpowiednie produkty”.
Na koniec podsumowuje ambicję Head de kontynuuj innowacje i wspieraj padelwspierając graczy w ich rozwoju i rozwijając coraz bardziej wydajny sprzęt.

Franck Binisti odkrył padla w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od tego czasu Padel stał się częścią jego życia. Często można go zobaczyć podczas tournee po Francji, gdzie relacjonuje najważniejsze francuskie wydarzenia związane z padelem.