Wszystko dla Padel, światowy licencjobiorca Adidasa w padel, zamknęli rok 2021 z łącznym obrotem 29,2 mln euro.
Patologia padel
To wielka wiadomość dla Adidasa. 29,2 mln, kwota znacznie przekraczająca wzrost o 150% w porównaniu z rokiem poprzednim. Celem na 2022 r. jest osiągnięcie łącznych obrotów w wysokości około 57 mln euro.
José Luís Sicre, dyrektor generalny All for Padel, deklaruje być „patologicznie optymistycznie nastawieni do padel, ponieważ jest to działalność, która może tylko rosnąć, rosnąć i rosnąć”.
Według Hiszpana padel wzbudza zainteresowanie coraz większej liczby inwestorów i mnożą się projekty wszelkiego rodzaju: budowa kortów, otwarcie obwodów, organizacja imprez...
"To dynamicznie rozwijający się rynek z bardzo profesjonalnymi, bardzo poważnymi graczami. Chociaż padel już przeżywa wielki wzrost, do tej pory widzieliśmy tylko wierzchołek góry lodowej. Impreza dopiero się zaczęła, wielkie rzeczy dopiero nadejdą; wzrost będzie niesamowity”, mówi Jose Luis.
Powody do optymizmu
Wszystko dla Padel rzeczywiście istnieją powody do optymizmu. W 2021 r. Adidas Padel sprzedano 320 000 pal, co stanowi wzrost o 500% w porównaniu do 64 000 sprzedanych pali w 2020 roku. Na nadchodzący rok celem jest osiągnięcie 600 000 pali.
Odnośnie sądów padel, Wszystko dla Padel ma też duże ambicje. Pamiętamy 4 korty zlokalizowane przy Z5 w Aix-en-Provence. Celem jest zbudowanie 1 kolejnych w 200 roku.
Obecny w 29 krajach, All For Padel posiada dokładne informacje na temat różnych rynków międzynarodowych, aby wiedzieć, w których krajach dynamika padel bierze najwięcej.
Źródło: Sport CMD
Z jego nazwisk możemy odgadnąć jego hiszpańskie i włoskie pochodzenie. Lorenzo jest wielojęzycznym pasjonatem sportu: dziennikarstwo z powołania i wydarzenia z uwielbienia to jego dwie nogi. Jest międzynarodowym dżentelmenem Padel Magazine. Często można to zobaczyć na różnych międzynarodowych zawodach, ale także na najważniejszych francuskich imprezach. @oczkopadel na Instagramie, aby zobaczyć jego najlepsze zdjęcia padel !