w Mediolanie, Babolat przekształca miasto w wizytówkę swojej nowej kolekcji Juana LeBrona.

Towarzyszące 3. edycji Mediolon Premier Padel P1, jeden ze sztandarowych turniejów obiegu zawodowego, Babolat rozpoczęła odważną kampanię komunikacyjną. Przez miesiąc mediolańskie linie tramwajowe eksponują wizualną sygnaturę marki z jasnym przekazem: „Rozgrzej kort”, zaproszenie do wibrowania w rytmie padla.

Bezprecedensowa widoczność w mieście

Mediolan, stolica designu i innowacji, staje się tym samym sceną tej spektakularnej kampanii. Tramwaje, prawdziwe symbole mediolańskiej mobilności miejskiej, przekształcają się w mobilne nośniki reklamowe, poruszające się po ulicach z kolorami i energią Babolat x Juana LeBrona.

Juan LeBron, mocny wizerunek marki

W centrum tej kampanii hiszpański zawodnik juan lebron, kluczowa postać padla na całym świecie i historyczny partner Babolat od 2017 roku. Logo inspirowane pseudonimem „El Lobo” („Wilk”), jest w tym przekazie wszechobecny.

Kampania towarzysząca wprowadzeniu na rynek kompletnej kolekcji

To skupienie uwagi na mediolańskich tramwajach zbiega się z wprowadzeniem na rynek a nowa kolekcja poświęcona Juanowi LeBronowiskłada się z trzy rakiety, z kompletna linia tekstylna, z para innowacyjnych butów, i ekskluzywna torba.

Przejmując tramwaje w Mediolanie, Babolat przedstawia śmiały komunikat, który to pokazuje Babolat pozostaje w czołówce, zarówno na kortach, jak i w mieście.

Franck Binisti

Franck Binisti odkrył padla w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od tego czasu Padel stał się częścią jego życia. Często można go zobaczyć podczas tournee po Francji, gdzie relacjonuje najważniejsze francuskie wydarzenia związane z padelem.