Na jego oficjalnym Twitterze - potem przekazał na swoim Strona na Instagramie- Fernando Belasteguin chciałem wysłać nową wiadomość do marek: znaczenie wspierania młodych graczy.

Przemowa króla

 Pamiętasz kilka tygodni temu, Bela zwrócił się już do sponsorów, aby zachęcić ich do postawienia na młodych ludzi.

„Gratulujemy Javiemu i Miguelowi i dziękujemy markom, które im ufają. Miejmy nadzieję, że pomoże to markom w obsłudze graczy z wersji pre-previas i previas. W ten sposób będą mogli więcej trenować, a to zwiększy konkurencyjność i POKAZ ”, pisze tym razem, odnosząc się do kwalifikacji Leal / Semmler na kwartały.

ćwierkanie beli

Sedno problemu

Nie wystarczy obciążać marki, które nie sponsorują młodych graczy pre-previas i previas, konieczne jest zrozum dlaczego marki nie robią tego, stawiając się na miejscu menedżera ds. sponsoringu.

Rzeczywiście, tylko gracze, którzy grają w ćwierćfinale tabeli World Padel Tour - tj. 16 graczy i 16 graczy, którzy często są tacy sami - korzysta z pliku przesyłanie strumieniowe (i znowu dla dziewcząt transmitowane są tylko dwa kwartały ...)

Tylko gracze, którzy grają w półfinałach tabeli World Padel Tour - tj. 8 graczy i 8 graczy, którzy często są tacy sami - korzysta z pliku transmisja telewizyjna.

Dzięki widoczności, która jest ograniczona do zdjęć gracza opublikowanych przez WPT na jego stronie, do sieci społecznościowych graczy (mniej lub bardziej obrobionych) i artykułów w prasie specjalistycznej, zwrot z inwestycji czasami wydaje się to skomplikowane dla marki.

Brak widoczności jest główną przyczyną tego, że marki mają trudności z obstawianiem graczy z padel. Jak odwrócić trend?

World Padel Tour Wysoka piłka Xenia Clasca

Jakie rozwiązania?

Pierwszą rzeczą, która mogłaby natychmiast pomóc, byłaby transmisja strumieniowa wszystkich meczów World Padel Tour -od pierwszego meczu preprevias do finału-. To byłaby całkowita zmiana polityki dla WPT, który nie chce w tej chwili filmować tych spotkań, prawdopodobnie dlatego, że nie jest to jeszcze wystarczająco opłacalne. Ale wraz ze wzrostem poziomu w kwalifikacjach możemy pomyśleć, że coraz więcej osób będzie zainteresowanych tymi meczami.

Le World Padel Tour zabrania również robienia zdjęć lub filmowania meczów dla prasy i innych graczy. Ta kontrola jest ostatecznie szkodliwa dla wszystkich graczy, którzy nie grają w głównym losowaniu. Rzeczywiście, możemy zrozumieć, że WPT nie chce przeznaczać środków na mecze o mniejszym znaczeniu, ale wyspecjalizowane witryny chętnie udostępnią te obrazy padel wysoki poziom. A to bardzo pomogłoby graczom sprzedać się sponsorom ...

Innym rozwiązaniem dla gracza może być dbanie o swoje sieci społecznościowe, aby zwiększyć jego widoczność. Weźmy na przykładAlba Galan. Nie jest graczem na najwyższym poziomie, ale jej osobowość i 48 obserwujących na Instagramie pomaga jej zdobyć więcej sponsorów, a tym samym żyć z jej pasji. Oczywiście trudno jest o to poprosić gracza padel zostać wpływowym w sieciach społecznościowych, ale wykraczanie poza jego funkcję może być bardzo przydatne ...

Z jego nazwisk możemy odgadnąć jego hiszpańskie i włoskie pochodzenie. Lorenzo jest wielojęzycznym pasjonatem sportu: dziennikarstwo z powołania i wydarzenia z uwielbienia to jego dwie nogi. Jest międzynarodowym dżentelmenem Padel Magazine. Często można to zobaczyć na różnych międzynarodowych zawodach, ale także na najważniejszych francuskich imprezach. @oczkopadel na Instagramie, aby zobaczyć jego najlepsze zdjęcia padel !