Bertrand Blanc: „Nowe przygody Wilsona”

Z okazji inauguracji butiku Tennis Point w 17. dzielnicy Paryża, Padel Magazine miałem okazję się spotkać Bertranda Biały, Dyrektor Sprzedaży Światowej w Wilson.

Wrócił do zakresu wzrostu padel i zwierzył się z nadchodzących celów słynnej marki.

„Spektakularny wzrost mocy”

nocleg ze śniadaniem"Le padel to najszybciej rozwijający się sport w Europie, wszystkie sporty łącznie. Wilson zaangażowany w padel dwa lata temu. Oczywiście wykorzystujemy obecny trend.
Bardzo się cieszymy, ponieważ do tej pory nie mieliśmy dedykowanej przestrzeni, w której pasjonaci mieli tak duży wybór i mamy nadzieję, że wielu miłośników tego sportu przyjedzie do tego nowego sklepu.".

PM: „Powiedziałeś też, że istnieje globalna strategia, aby zaproponować padel w innych Tennis Point, a może w innych miastach? “

nocleg ze śniadaniem: „Tak, już wszystko jest możliwe. Tennis Point otworzył w zeszłym tygodniu sklep w Madrycie z bardzo dużym działem padel.

Mają oczywiście inne sklepy w Hiszpanii, na przykład w Barcelonie. Wkrótce będzie na całym świecie.

Należy to wiedzieć Tennis Point jest podmiotem przeznaczonym dla tenisa, ale jest w trakcie tworzenia”Padel Point“, który będzie miał na celu skupienie się tylko na tej dyscyplinie.

Będziemy kontynuować z nimi partnerstwo, z którym udało nam się zbudować Tennis Point abyśmy my również mogli przyczynić się do rozwoju tego sportu i oferować jak najwięcej produktów praktykującym na całym świecie”.

„Pozytywny wynik”

PM: Porozmawiamy trochę o Wilsonie, czy masz na myśli jakieś liczby na temat padel ? Czy możemy dziś zrobić bilans?

nocleg ze śniadaniem : „Bardzo pozytywna ocena! Szczerze mówiąc, zajęło mi dużo czasu, aby dostać się do tego sektora, który jest padel. Chcieliśmy trochę poczekać, aby zobaczyć, jak ten sport dojrzeje, postęp.
Kiedy podjęliśmy decyzję o naciśnięciu przycisku, bardzo ciężko pracowaliśmy z partnerstwami na dużą skalę, takimi jak ta z Fernando Belasteguin lub marka Cupra.

Będzie też nowa historia, która wkrótce się pojawi… Na razie nie powiem więcej.

Nasze cele zostały osiągnięte w ciągu roku pomimo problemów z dostawami, które niestety wszyscy znamy.

Podwoiliśmy nasze moce produkcyjne w zakresie rakiet śnieżnych, aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, a tym samym podwoiliśmy nasze obroty z asortymentu. padel (buty, tekstylia, rakiety śnieżne itp.).

Każdego roku podwajamy nasze obroty w padel, to robi wrażenie !".

PM: Mówiłeś krótko o nowej przygodzie, czy możesz nam o niej trochę więcej powiedzieć?

nocleg ze śniadaniem: To była wspaniała francuska przygoda, ale nie tylko, bo mamy nadzieję, że będzie to zrobione w Anglii i Niemczech.

Ideą byłoby spopularyzowanie padel w tych dwóch krajach z całkowicie innowacyjną współpracą, ponieważ byłaby to osoba, która nie pochodzi ze świata padel. Jest wielki entuzjazm dla tej dyscypliny i chcieliśmy z niej skorzystać dzięki tej kolejnej współpracy ”.

Wierzyć Bertranda Biały niedługo ze strony Wilsona pojawi się wiele bardzo interesujących nowości, a słynna marka znów mocno uderzy w świat padel.

Znajdź pełny wywiad w poniższym filmie.

Publié par
Zespół zarządzający Padel Maj
tagi: Wilson