Założyciele 4PADEL, Guillaume Debelmas i Marc Dessenis, wyznaczyli ramy dla Betclic Remontada Padel i zabierzemy Was za kulisy tego wyjątkowego wydarzenia. Po kroki 10 we Francji 2 000 uczestników, kończy się pierwszy sezon u podnóża Wieży Eiffla.
Daj bardzo ładną prezentację Padelowi
To zbiorowa przygoda, która rozpoczęła się od nieco szalonego pomysłu, aby dać wielką reklamę padelowi i pozwolić jak największej liczbie osób cieszyć się wydarzeniem. Pomysł przyszedł nam do głowy kilka lat temu, jednak został on spowolniony przez Covid. W 2018 roku, w chwili narodzin 4PADEL, powiedzieliśmy sobie, że chcemy dać Padelowi piękną prezentację, na jaką zasługuje.

„Życie polega na spotkaniach”
Jesteśmy na łodzi Vedettes de Paris, u podnóża Wieży Eiffla i stwierdziliśmy, że to miejsce jest bardzo odpowiednie do organizacji tego wydarzenia. Projekt omawialiśmy z Marie Bozzoni (właścicielką nabrzeża objętego koncesją). Jedna rzecz prowadziła do drugiej, próbowaliśmy stworzyć opłacalny ekonomicznie projekt, ale nie było to łatwe. Po rozpoczęciu przygody stworzyliśmy niecodzienną koncepcję wraz z poszukiwaniem partnerów, którzy umożliwiliby zorganizowanie wydarzenia.

Wśród naszych partnerów, Betclic, Babolat Bardzo szybko nam zaufali, a Cupra dołączyła do nas. Skontaktowaliśmy się także z agencją RNK, z którą współtworzyliśmy Betclic Remontada Padel.
Organizacja tego wydarzenia tuż przed Igrzyskami Olimpijskimi Paryż 2024 była bardzo skomplikowana. Miasto Paryż było miłe, gdy przedstawiliśmy mu projekt, dużo stawia na padel.
Udostępnienie padla wszystkim dzięki innej koncepcji
Miejsca kultowe są zwykle zawsze zarezerwowane dla elity. Gra w padla u podnóża Wieży Eiffla sprawia, że ten sport jest dostępny dla każdego w wymarzonej scenerii.
Podczas wydarzenia chcieliśmy za każdym razem poświęcić bardzo konkretnemu celowi: uczestnikom, naszym partnerom, ale także społeczeństwu, które odkrywało padla, rejestrując się na naszej platformie, aby przetestować ten sport. Do spróbowania tego sportu zaprosiliśmy przechodniów z peronu. Chcieliśmy pozyskać jak najwięcej osób z rakietą do padla w rękach.
Zdecydowaliśmy się na niezatwierdzony powrót, skierowany do fanów i rozrywki, ponieważ wiemy, że większość graczy w padla ma taki profil. Chcemy, żeby ludziom się to podobało, konkurencja jest już bardzo dobrze uwzględniona we Francji, turnieje odbywają się co tydzień i wszędzie. Chcieliśmy zapewnić wyjątkowe wydarzenie dla 90% graczy w padla, którzy nie rywalizują, z niecodziennymi kategoriami „Old School”, „Gap of 20” itp.

Wydanie 2 Betclic Remontada Padel
Jesteśmy już przy drugim sezonie, pracujemy w szczególności nad zasadami i kategoriami. Chcemy organizować kolejne etapy z nowymi miastami gospodarzami, ponieważ sieć 2PADEL stale się rozwija.
Rozmawialiśmy z uczestnikami, aby poznać ich opinie i są z nich bardzo zadowoleni. Ponad 90% osób zapisze się ponownie na sezon 2, ponieważ doświadczenie było świetne. Postanowiliśmy wystartować z nowym i niecodziennym wydarzeniem i dzięki temu pierwsza edycja odniosła sukces.
Obejrzyj ten wywiad w całości:

Pasjonat Padel od 2018 roku z licznymi doświadczeniami w komunikacji i tworzeniu treści, chcę dzielić się z Wami moją pasją poprzez moje teksty.