Jak wyjaśniamy nasi koledzy z CMD Sport, Black Crown odnotował wzrost o 15% w ciągu roku 2022.

Po rekordowym roku 2021, w którym zadeklarowano obrót w wysokości 3,11 mln euro, hiszpańska marka osiągnie jeszcze lepsze wyniki w 2022 r., osiągając 3,58 mln euro, jak wyjaśnił dyrektor generalny Jordi Rovirosa. Liczby, które nie odzwierciedlają oblicza minionego roku. W efekcie, "po spektakularnej pierwszej połowie, w drugiej połowie roku nastąpił wyraźny spadek popytu”, wyjaśnia Rovirosa.

Dla kierownika jest to oczywiście pozytywne, zwłaszcza że ta mała firma ma do czynienia z gigantami branży: „Na rynku, na którym konkurencja jest coraz ostrzejsza, jesteśmy zadowoleni, że firma rodzinna, taka jak nasza, jest tam, gdzie jest”.

Dowód, że padel jest eksportowana na cały świat, 50% obrotów Black Crown pochodzi z zagranicy, druga połowa pochodzi oczywiście z Hiszpanii. Wśród krajów najbardziej lubianych przez markę znajdują się Francja, Włochy, Argentyna, Meksyk, Argentyna, Chile i Bliski Wschód.

Xisco Gil i jego Black Crown Specjalne 16 tys

Przyszłość firmy przygotowywana jest ze spokojem, jak wyjaśnia jej kierownik: „Mamy do czynienia z boomem padel racjonalnie nie inwestujemy przesadnie ani w sprzęt, ani w sponsoring”.

W tym nowym roku marka będzie mogła liczyć na swojego głównego rekruta, Xisco Gila, oraz na nową kolekcję, która już zdobyła fanów!

Xan jest fanem padel. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku osób padelwyszukuje nietypowe posty lub zajmuje się aktualnymi tematami. Zawiera również wskazówki, jak rozwijać swoją sylwetkę padel. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku padel !