Główny sponsor Międzynarodowej Federacji im Padel i World Padel Tour, CUPRA podpisał w zeszłym tygodniu partnerstwo z Tunezyjczykiem Padel Okrążenie. Hiszpańska marka samochodowa nadal inwestuje w międzynarodowy rozwój marki padel osadzając się tym razem na afrykańskiej ziemi.

Podobnie jak padel, CUPRA odnosi coraz większe sukcesy w Tunezji. Połączenie tych dwóch organizacji wydaje się zatem naturalne, zwłaszcza że marka będzie mogła wnieść swoją wiedzę w zakresie widoczności. Oczekuje się, że obiekty i turnieje przyniosą znaczne korzyści, podczas gdy TPC zapewni idealną platformę do promowania CUPRA.

Marcin Szmuda

Zawodowy tenisista, Martin odkrył padel w 2015 roku w Alzacji i wystąpił w kilku turniejach w Paryżu. Dziś dziennikarz, zajmuje się wiadomościami padel kontynuując swój wzrost w świecie małej żółtej kulki!