Padel Magazine - Padel Magazine oferuje bardzo interesujący wywiad na temat założyciela marki Drop Shot: Marcello Cascabelo.

Padel Magazine : Witaj Marcello, chcielibyśmy poznać Twoją historię… Jaka była Twoja droga padel i stworzenie Drop Shot?

Marcello Cascabelo: W latach 1996-1997 byłem sportowcem na wysokim poziomie w biegu na 3000 metrów z przeszkodami, wziąłem udział w Igrzyskach Olimpijskich w Barcelonie. Zostałem w Hiszpanii i zacząłem od tenisa. Ale ponieważ byłem Argentyńczykiem, powiedziano mi, że na pewno jestem dobry padel kiedy nie wiedziałem nic więcej o sporcie i zapytałem, czy mógłbym mieć rakiety. Tyle że w tamtym czasie rakiety padel wszyscy byli w Argentynie. Połączyłem siły z moim szwagrem w argentyńskiej marce Tescoplace. Stopniowo zacząłem sprzedawać rakiety śnieżne.

W 1998 roku dowiedziałem się, jak budować rakiety śnieżne padel, znajdź technologie, które będą pasować do rakiet śnieżnych padel. Od 2000 roku firma Vision zatrudniła mnie jako dyrektora sprzedaży. W firmie Vision pracowałem do 2005 roku, do momentu, w którym zakład produkcyjny w Azji zdecydował się oferować swoje usługi wszystkim markom padel i niekoniecznie tylko w Vision.

Dlatego od 2005 do 2009 roku Vision sprzedawał rakiety wszystkich marek. Vision otworzył biuro w Madrycie, Meksyku i Argentynie. Zaczęliśmy sprzedawać nie tylko rakiety śnieżne, ale także piłki, krzyże itp. Jednak w małych firmach doszło do wielu przestępstw padel. Nie płacili.

Wtedy w 2009 roku powstał Drop Shot.

W 2009 roku zaczęliśmy sprzedawać markę Drop Shot w Meksyku, a potem chcieliśmy sponsorować profesjonalnego gracza. Mieliśmy szczęście, że mogliśmy sponsorować Juana Martina Diaza, który jest naszym przyjacielem. Od tego czasu staramy się na poziomie marketingowym rozwijać nie tylko rakiety śnieżne, ale także wiele tekstyliów, które znajdujemy w sklepach Dropshot, a także wszystkie akcesoria, które kręcą się wokół padel.

Od tego momentu (2010) zaczęliśmy rewolucjonizować padel dzięki nowym technologiom. Drop Shot ma dystrybutorów w 22 krajach i zamierza pomóc w rozwoju padel. Szacujemy, że Drop Shot sprzedał w 70 roku około 000 2013 rakiet (200 000 z fabryki).

Padel Magazine : Teraz Drop Shot stał się istotną marką… Jakie są cele na najbliższe lata?

Marcello Cascabelo: Na krótką metę chcemy ugruntować markę Drop Shot na świecie i dlatego liczymy na europejski rozwój. W dłuższej perspektywie padel Europejczyk się rozwija. Mamy wielką nadzieję na Monachium, ponieważ wszyscy gracze, producenci i świat padel będzie tutaj. Jeśli Niemcy to zrobią, mogą się wtedy bardzo szybko rozwinąć.

Franck Binisti i Laurent Barthe - Padel Magazine
Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.