Padel Magazine - Padel Magazine oferuje bardzo interesujący wywiad na temat założyciela marki Drop Shot: Marcello Cascabelo.

Padel Magazine : Witaj Marcello, chcielibyśmy poznać Twoją historię ... Jaka była Twoja droga do padla i stworzenia Drop Shot?

Marcello Cascabelo: W 1996-1997 byłem najlepszym sportowcem na wieżach 3000, grałem na igrzyskach olimpijskich w Barcelonie. Zostałem w Hiszpanii i zacząłem grać w tenisa. Ale ponieważ byłem Argentyńczykiem, powiedziano mi, że z pewnością jestem dobrym graczem w padla, kiedy nie wiedziałem nic więcej o tym sporcie i zapytałem, czy mogę mieć rakiety. Tyle że w tym czasie rakiety wiosłowe były w Argentynie. Współpracowałem z moim szwagrem z argentyńską marką o nazwie Tescoplace. Stopniowo zacząłem sprzedawać rakiety śnieżne.

Następnie w 1998 dowiedziałem się, jak budować rakiety do wiosłowania, znaleźć technologie, które pasowałyby do rakiet do wiosła. Od lat 2000 firma Vision zatrudniła mnie na stanowisko dyrektora handlowego. Pracowałem w Vision do 2005, dopóki zakład produkcyjny w Azji zdecydował się oferować swoje usługi wszystkim markom padel, a niekoniecznie Vision.

Od 2005 do 2009, Vision sprzedawał rakiety wszystkich marek. Vision otworzyło biuro w Madrycie, Meksyku i Argentynie. I zaczęliśmy sprzedawać nie tylko rakiety śnieżne, ale balony, krzyż itp. Ale w małych firmach padel wiele się nie opłacało. Nie zapłacili.

Właśnie wtedy powstał Drop Shot w 2009.

W 2009 rozpoczęliśmy sprzedaż marki Drop Shot w Meksyku, a następnie próbowaliśmy sponsorować profesjonalnego gracza. Mieliśmy okazję sponsorować Juana Martina Diaza, który jest przyjacielem. Od tego czasu staramy się opracowywać na poziomie marketingowym nie tylko rakiety śnieżne, ale także wiele tkanin znalezionych w sklepach Dropshot i wszystkie akcesoria, które obracają się wokół padla.

Od tego momentu (2010) zaczęliśmy rewolucjonizować padel dzięki nowym technologiom. Drop Shot ma dystrybutorów w krajach 22 i zamierza pomóc w rozwoju padla. Można oszacować, że Drop Shot sprzedał około rakiet 70 000 w 2013 (rakiety 200 000 w fabryce).

Padel Magazine : Teraz Drop Shot stał się obowiązkową marką ... Jakie są cele na nadchodzące lata?

Marcello Cascabelo: W krótkim okresie chcemy stworzyć markę Drop Shot na świecie i dlatego liczymy na rozwój Europy. Na dłuższą metę europejski padel musi się rozwijać. Mamy wiele nadziei w Monachium, ponieważ wszyscy gracze, producenci i świat padla będą tam. Jeśli Niemcy przyjmą, może rozwinąć się bardzo szybko.

Franck Binisti i Laurent Barthe - Padel Magazine
Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padla w Pyramid Club w 2009 w regionie paryskim. Od tego czasu Padel jest częścią jego życia. Często widuje się go podczas tournée po Francji i relacjonowania wielkich wydarzeń z francuskiego wiosła.