Aktywność fizyczna obciąża mięśnie, a wraz z ciężarem lat trzeba o nie zadbać. Istnieje kilka teorii na temat przydatności rozciągania, ale wszystkie zgadzają się co do poprawy elastyczności mięśni.

Teorie, które obecnie obowiązują na temat rozciąganie spierać się, kiedy to zrobić. Jednak zgodzili się, że nie robienie tego kończy się brakiem równowagi mięśniowej. A to zwiększa twoje szanse na zranienie.

Pablo Lima i Agustin Tapia WPT Alicante Padel

Regularne rozciąganie przyniesie korzyści Twojemu ciału na dłuższą metę. Będziesz mógł długo konkurować, z czasem będziesz w lepszej formie.

Przyjęcie prawie codziennej rutyny sprawi, że poczujesz się lepiej ze sobą i swoim umysłem. Ale także inne korzyści, których tutaj nie jest wyczerpująca lista.

Rozciąganie poprawia i przyspiesza krążenie krwi, ułatwia proces regeneracji organizmu po treningu i / lub grze. Pomagają w ogólnej koordynacji, zwiększają zdolność do skurczu mięśni. I minimalizują te zaburzenia równowagi mięśniowej, poprawiając ułożenie ciała i postawę.

Kończymy ten artykuł powiedzeniem podsumowującym nasze słowa: „Rozciąganie to zdrowie i życie dla Twoich mięśni”.

PS: Nie próbuj tego, co robi Agustin Tapia

 

Źródło: Rafael Galvez Munoz