Właśnie rozpoczął się rok 2022 i zadajesz sobie pytanie, jak przyspieszę rozwój mojego klubu? Doinsport daje Ci klucze do tego!

Rozwijaj swój klub padel ze sklepem internetowym

Obraz doin sport artykuł 22 stycznia

Jeśli chodzi o generowanie nowych dochodów dla Twojego klubu padel, nie sposób nie wspomnieć o sklepie internetowym, zwanym też profesjonalny sklep. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego i sprzedaży internetowej (3,4% handlu detalicznego we Francji według Fevad), kluby mają teraz do dyspozycji wiele środków do dywersyfikacji swojej oferty i generować dodatkowy dochód. Jednak zakładanie sklepu internetowego dla swojego kompleksu sportowego wymaga prawdziwego myślenia i strategii, aby była skuteczna.

Sklep internetowy, aby wyróżnić się i zatrzymać swoich graczy

Nie powinieneś zaniedbywać wizerunku, jaki mają o Tobie klienci. Bardzo często Twoi członkowie postrzegają Cię jako punkt odniesienia dla padel, Twoi członkowie reprezentują Twoich najlepszych ambasadorów. Są one najbardziej odpowiednie do polecania Twojego ośrodka przyjaciołom i współpracownikom. Dlatego ważne jest, aby sprzedawać spersonalizowany sprzęt lub akcesoria, które można wyeksponować nawet poza klubem. Pamiętaj, że utrzymanie klienta jest bardziej opłacalne niż pozyskanie nowego!

Przewodnik po zatrzymaniu graczy

Jakie składniki musi połączyć sklep internetowy klubu, aby odnieść sukces i generować pierwsze przychody?

Sklep internetowy jest częścią procesu branding et doświadczenie klienta. Aby stać się niezbędnym miejscem do życia w swoim sektorze, ważne jest, aby oferować inne doświadczenie, a to wiąże się z dodatkowymi usługami, które będziesz oferować. 

Piramida Maslowa klubowiczów

Zwiększ swoje rezerwacje online dzięki subskrypcjom 

Sklep internetowy umożliwia również promocję subskrypcji lub pakietów sesji. Ten model, spopularyzowany przez siłownie, to świetny sposób na zatrzymanie zawodników. Jest to powtarzalność, zazwyczaj miesięczna, dla Twoich klientów, która daje dostęp do określonych usług. Można to przełożyć na dowolną działalność. Na przykład klub padel może utworzyć subskrypcję ograniczoną do godzin poza szczytem.

zaleta: un powtarzający się co miesiąc dochód i maksymalna lojalność

Wada: aDbałość o konstrukcję Twoich ofert. Zbyt wiele subskrypcji może negatywnie wpłynąć na rentowność i stanowić przeszkodę w zakupie dla Twoich klientów.

 

zrzut ekranu artykuł doinsport styczeń 22

Kompletny przewodnik po zwiększaniu sprzedaży Twojego klubu.

Jak umieścić online sklep dla swojego klubu padel ?

Myślenie strategiczne zakończy się, przybywamy na fatalny i długo oczekiwany krok umieszczenia online. Dostępnych jest kilka rozwiązań, z których każde ma swoje zalety i wady.

Domyślny wybór: zintegruj sklep na swojej stronie

Teraz dobrze znane i dostępne, rozwijanie Twojej strony internetowej (poprzez Shopify, Wix itp.) jest najbardziej bezpośrednim rozwiązaniem do rozwoju sklepu internetowego. Ponieważ wymaga to pewnych umiejętności technicznych, zaleca się skorzystanie z usług usługodawcy, aby mieć niezawodny i łatwy w obsłudze sklep.

Wady: 

To rozwiązanie, choć niezawodne i tradycyjne, może zostać zaniedbane przez Twoich klientów, którzy zagubią się w środku wszystkich Twoich platform (System Rezerwacji, Sklep, strona na Facebooku itp.)

Innowacyjny wybór: aplikacja mobilna Twojego klubu

Aplikacja scentralizowana w aplikacji mobilnej i połączona z system rezerwacji Twojego klubu. Dzięki temu rozwiązaniu połączysz wszystkie funkcjonalności swojego centrum na jednej platformie dostępnej ze wszystkich urządzeń.

  • Lepszy wizerunek marki
  • Uproszczone doświadczenie klienta
  • Centralizacja wszystkich Twoich usług
  • Dodatkowa zachęta do sprzedaży przy rezerwacji w aplikacji
  • Wysyłanie powiadomień push w celu promowania swoich ofert

Kiedy wiemy, że więcej niż 50% zakupów online we Francji odbywa się na urządzeniach mobilnych, znaczenie dla klubów obecności w kanale mobilnym poprzez posiadanie własnej aplikacji jest niezaprzeczalne.

Doinsport rozwija Twoją aplikację klubową 

aplikacja, niezbędne narzędzie do rezerwacji w Doinsport

Do kogo się zwrócić, aby spersonalizować produkty w sklepie internetowym?

Aby wybrać produkty do umieszczenia online, dostępnych jest kilka rozwiązań: 

Sponsoring z producentem sprzętu
korzyściwady
Prestiż marki sponsora

Jakość produktów

Poszukiwanie czasu

Trudne negocjacje

 

Drukarka tekstylna
korzyści wady
Możliwość współpracy z lokalnym aktorem

Bliskość usługodawcy

Margines negocjacji

Zarządzanie zapasami

Koszt produkcji

Uważaj jednak na jakość produktów, które zamierzasz oferować. Według badania przeprowadzonego przez Ipsos, 72% Francuzów chce większej przejrzystości w zakresie jakości i pochodzenia produktów. 89% Francuzów deklaruje gotowość do bojkotu marki z powodu braku informacji o pochodzeniu lub jakości produktów (źródło: fevad). Dlatego ważne jest, aby poznać swoich odbiorców i dostosować oferowane produkty do ich oczekiwań.

Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak Doinsport może najlepiej doradzić Ci w integracji Twojego przyszłego sklepu internetowego, umów się na spotkanie z kimś z zespołu klikając w ten link -> Umów się na spotkanie z ekspertem
Chętnie doradzą Ci w najlepszy możliwy sposób w Twoim projekcie!
Nasser Hoverini

Pasjonuje się piłką nożną, odkryłam padel w 2019 roku. Od tego czasu szalona miłość do tego sportu do tego stopnia, że ​​porzuciłam mój ulubiony sport.