Z okazji ważnej imprezy zorganizowanej przez Dom Padel, Padel Magazine rozmawiał z Elise Uwaga, Dyrektor Marketingu w Cupra Francja.

Przy naszym mikrofonie młoda kobieta z wielką dumą mówiła o teraźniejszości i przyszłości marki samochodowej w świecie padel.

Klub Dionizyjczyków zrobił wielkie rzeczy z dniem oznaczonym w szczególności przez: obecność światowego numeru 1 Alejandro galan, ambasador marki.

Nowa współpraca dla Cupra

Po wspaniałej współpracy, która nie pozostała niezauważona w legendarnym klubie Pyramids we wrześniu ubiegłego roku, to aż do Dom Padel że słynna marka samochodowa formalizuje swoje nowe partnerstwo z innym dużym klubem padel français.

W ten sposób Cupra po raz kolejny demonstruje chęć dalszego rozwoju w padel.

"Cupra nie poprzestaliśmy na skojarzeniu z piramidami, cieszymy się, że możemy być obecni tego wieczoru, aby zainaugurować dwa nowe tereny, z którymi współtworzyliśmy Dom Padel. Odnowiliśmy dwa główne korty w barwach i logo naszej marki.

Jesteśmy bardzo dumni, że możemy się z nami kojarzyć Dom Padel promować tę dyscyplinę we Francji iw regionie paryskim”.

Dyrektor Marketingu zwierzył się także ze strategii rozwoju w padel.

„To prawda, że ​​to bardzo interesujące, taka dyscyplina jak padel która rozwija się bardzo szybko w Europie, a zwłaszcza we Francji.
Wlać Cupra trzeba kojarzyć się z takim sportem padel która rozwija się równie szybko jak marka i przywiązuje się do klubów, które niosą te same wartości.

Dla nas ważne jest odnajdywanie skojarzeń z ludźmi takimi jak José Manuel i zespoły Casa Padel którzy promują sport i te wartości, które są nam bliskie".

“Wycieczka Cupra”

"Cupra w przyszłości zawsze będzie w sporcie, ponieważ ta marka ma przede wszystkim wymiar sportowy.
Ryzykując ujawnienie kilku niedyskrecji, Cupra współpracować z Padel Point stworzyć obwód Cupra Padel Point. To wielka zapowiedź chwili.

Jedziemy na 11 randek we Francji na P100 i P500, aby promować padel poprzez turnieje"

„Zawsze musisz być ambitny”

Elise Uwaga skorzystał z okazji, aby porozmawiać o ambicjach marki na poziomie krajowym.

„Zawsze musisz być ambitny i iść jeszcze dalej. ten Piramidy to był już bardzo dobry pierwszy krok, jesteśmy bardzo dumni ze współpracy z Dom Padel i na pewno na tym nie poprzestaniemy.

Mamy wiele projektów i z radością informujemy, że wszyscy dealerzy przeżyli już prawdziwą dynamikę powiązań lokalnie z klubami padel. Obecnie identyfikujemy co najmniej 20 dealerów, którzy nawiązali współpracę z obiektami dedykowanymi tej dyscyplinie”

Na zakończenie tej wymiany młoda kobieta chciała nam pokazać nowy pałac Wilson x cupra podpisany przez pana Fernando Belasteguin.

„Rzadki i cieszący się dużym zainteresowaniem, przynieśliśmy go, aby móc go pokazać ludziom obecnym tego wieczoru.

Ta rakieta będzie do zgarnięcia w nadchodzących zawodach z Padel Magazyn wkrótce, więc bądź na bieżąco!

Obejrzyj pełny wywiad w poniższym filmie.

Sebastien Carrasco

Przyszły naturopata i pasjonat padel, Seb jest dżentelmenem zdrowia/żywności Padel Magazine. Żongluje między olejkami pala, quinoa i olejkami eterycznymi. Od prawie dwóch lat z taką samą pasją zajmuje się nowiną o małej żółtej piłeczce.