Nie zawsze łatwo jest wiedzieć, co jeść przed meczem. padel. Z naszym ekspertem ds. Żywienia Thibault Perreon z MondayBox staramy się widzieć jaśniej!

Różne nawyki w zależności od osoby

Dziś jest jasne, że odżywianie niekoniecznie znajduje się w centrum zainteresowania piłkarzy. padel. Trzeba powiedzieć, że każdy miał zawsze swoje małe nawyki, które mogą się znacznie różnić w zależności od osobowości. Niektórzy ludzie nie mogą nic połknąć przed lub w trakcie meczu, podczas gdy inni czują się zmuszeni do zjedzenia czegoś w obawie przed pogorszeniem się sytuacji, jeśli mecz będzie się przedłużał.

następnie jakie rozwiązanie zastosować, aby zaatakować mecz w najlepszych warunkach? Odpowiedz z Thibault, naszym specjalistą ds. Żywienia.

Pierwszą kwestią, którą należy wziąć pod uwagę, jest to, że wszyscy jesteśmy różni i że nasze ciała różnie się dostosowują w zależności od sytuacji. Trawienie może naprawdę różnić się w zależności od organizmu, a najważniejsze jest, aby dokładnie poznać siebie, aby uniknąć błędów, które mogą mieć wpływ na efekt końcowy.

Ważne punkty

Pomimo wszystkiego, co zostało powiedziane wcześniej, przed meczem lub zawodami możemy polecić kilka ważnych rzeczy:

  • Nawodnienie jest istotnym czynnikiem wpływającym na wydajność a także znacznie zmniejsza ryzyko kontuzji. Nie możesz popełnić gorszego błędu niż przybycie na boisko spragnione lub rozegranie pełnego meczu bez wypicia ani jednej kropli wody! Mała wskazówka, jeśli masz ciężkie nogi i czujesz nadchodzące skurcze, preferuj wodę gazowaną i silnie zmineralizowaną.
  • Aby ułatwić trawienie, unikaj jedzenia na godzinę przed meczem. Najlepiej byłoby zjeść posiłek dwie do trzech godzin przed ćwiczeniami, aby uniknąć ryzyka wzdęć.
  • Jeśli grasz rano, najlepiej mieć kompot z płatkami owsianymi lub muesli. Banan (nie zielony) to także świetny sposób na posiadanie pobór energii bez zbytniego żołądka.
  • Jeśli grasz w godzinach popołudniowych, najlepiej spożywać gotowane warzywa i białe mięso lub rybę wraz z węglowodanami. Unikaj potraw w sosie lub czerwonym mięsie które wymagają znacznie dłuższego trawienia.
  • Jeśli jesteś głodny, radzimy spożywać kompoty lub Kulki energetyczne które są prawdziwą potęgą za jednym kęsem. Bardzo praktyczne do wsunięcia do torby i zabrania jej podczas bocznych zmian.

Kule energetyczne Monday Box

Możesz na przykład obejrzeć krótką prezentację witryny mondaybox.fr aby mieć idealny sprzęt do atakowania twoich meczów w najlepszy możliwy sposób.

Zespół zarządzający Padel Maj

Zespół Padel Magazine od 2013 roku stara się oferować to, co najlepsze padel, ale także ankiety, analizy, aby spróbować zrozumieć świat padel. Od gry do polityki naszego sportu, Padel Magazine jest do Twojej dyspozycji.