Po okresie uwięzienia, który jest prawdopodobnie trochę obfity w kalorie, możesz teraz chcieć stracić kilka funtów. Oto jak Padel Ci pomoże.

W miarę zbliżania się lata magazyny dla kobiet koncentrują się głównie na odchudzaniu, modnych strojach kąpielowych, lekkich i świeżych przepisach. Nie zajmiemy się tym tematem, ale raczej udzielimy wskazówek, które pomogą ci stracić dodatkowe kilogramy uzyskane podczas zimy i uwięzienia.

Podstawą utraty funtów jest spalanie większej ilości kalorii niż jedzenie. To proste. Baw się licząc mniej więcej kalorie, które spożywasz podczas posiłku, a następnie biegnij lub poćwicz na rowerze, aby dowiedzieć się, ile kalorii stracisz. To pozwala ci się zastanowić.

Następnie musisz pomyśleć, że w ciągu dnia nigdy nie pozostaniesz nieaktywny, przynajmniej mamy taką nadzieję. Wykonywanie codziennych czynności zawsze może trochę poparzyć. Ale aby przyspieszyć odchudzanie, konieczne będzie połączenie niskokalorycznej diety i ćwiczeń fizycznych. Padel jest do tego świetny.

Utwórz procedurę

Wszystkie smartfony mają wbudowany kalendarz. Nigdy go nie używasz, jest to okazja, aby zacząć. Narzuć sobie co najmniej jedno wydarzenie Padel co tydzień. Więc weźmiesz rytm i stopniowo wydłużysz sesje.

Dołącz do grup

Kluby często oferują grupy osób według płci i poziomu. Porozmawiaj o tym bez wstydu, ponieważ wszyscy zaczęli jeden dzień. Turnieje to także czas, gdy poznajesz nowych ludzi, którzy mogą cię zmotywować do doskonałości.

Kursy

Nie ma limitu wieku na lekcje. Biorąc lekcje, nie oznacza to, że próbujesz zostać gwiazdą padla. Kursy umożliwiają spotkanie na stałe, indywidualnie lub w grupie, dostosowane do twoich możliwości fizycznych, co popchnie cię do wyjścia poza twoje oczekiwania. I zawsze się czegoś nauczysz, jak lepsza gra, czy już nie jest źle?

Zmuszanie się do ruchu

Podczas meczu Padel możesz pozostać pasywny lub aktywować. Zmusz się do aktywności na torze, ponieważ padel to idealny sport do pracy na wszystkich częściach ciała, a tym samym spalania kalorii.

Uzupełnij inną działalnością

Spróbuj jak najwięcej połączyć padel z inną aktywnością fizyczną. Może to być siłownia, ale także, a bardziej po prostu bieganie, spacery lub jazda na rowerze. Latem chodzenie pieszo lub rowerem na mecz padla jest naprawdę klasą.

Dla tych, którzy kochają liczby, podczas przeciętnego pojedynku padel możemy spalić do 1000 kalorii. Uważaj więc na pakiet chipsów, które zabierzesz podczas aperitifu po grze…

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielką padla na Teneryfie. Jest założycielem AvantagePadel.net, oprogramowania bardzo popularnego wśród klubów i graczy Padel. Felietonista i doradca, pomaga ci grać lepiej dzięki licznym samouczkom.