Mieliśmy okazję przeprowadzić wywiad z tzw CEO of Black Crown, Jordi Ravirosa, spogląda wstecz na historię marki, która świętuje swoje 10 lata oraz o jego planach na przyszłość.

Padel Magazine : Black Crown obchodzi swoje 10-lecie, w ciągu zaledwie kilku lat marka odniosła sukces, stając się jedną z wiodących marek w padel na całym świecie, jakie są przyczyny tego sukcesu?

Jordiego Ravirosa : „To było 10 bardzo intensywnych lat, z wielkim wysiłkiem i dużą ilością czasu spędzonego na rozwijaniu tego projektu. Dekada, podczas której uwielbialiśmy również uczestniczyć w ewolucji padel na świecie. To szansa, aby móc pracować dla tego sportu, który tak bardzo nas pasjonuje. W ciągu tych dziesięciu lat rynek dla padel przeszedł ogromną ewolucję, przeszedł od sportu, który był uprawiany prawie wyłącznie w Hiszpanii i Argentynie, do sportu, który jest coraz bardziej obecny na świecie. “

FIona Ligi koniec gestu forhendowego world padel tour

Francuzka Fiona Ligi i ona Black Crown Szczyt Nakano 3K

 

Padel Magazine : Jak udaje ci się robić palas, które zadowolą zarówno profesjonalnych graczy, takich jak Allemandi i Marrero, jak i amatorów?

Jordiego Ravirosa : „Praca z takimi graczami, którzy mają bardzo wysokie wymagania wobec produktów, ale jednocześnie pomagają nam rozwijać sprzęt do zawodów na najwyższym poziomie, to przyjemność i nauka na całe życie. Stamtąd, dzięki instruktorom, którzy na co dzień są w terenie z amatorami, udaje nam się dostosować nasze produkty tak, aby trafiały do ​​jak największej liczby osób.”

TIto niemiecki bandeja

Adriana Allemandiego i jego Black Crown Powietrze Pitona

Padel Magazine : Black Crown jest marką o silnej międzynarodowej obecności; jaki jest procent Twojej sprzedaży między Hiszpanią a resztą świata?

Jordiego Ravirosa : „Zawsze chcieliśmy, aby nasza marka była jak najbardziej międzynarodowa. Od dwóch, trzech lat rozwój padel na świecie robi wrażenie i jest to oczywiście bardzo pozytywne dla naszego sportu. Nasze prognozy są takie, że w tym roku sprzedaż poza Hiszpanią będzie stanowić 50% naszych obrotów. “

Padel Magazine : Które kraje, Twoim zdaniem, mają największy potencjał wzrostu dla padel ?

Jordiego Ravirosa : ” Oprócz Hiszpanii i Argentyny, kraje, w których padel najbardziej rozwinięte są Francja, Szwecja, Włochy, Meksyk i Brazylia. Inne kraje, takie jak Niemcy czy Wielka Brytania, rozpoczęły swój rozwój nieco później, ale można śmiało założyć, że w nadchodzących latach będą głównymi rynkami. ”

Baharak Solejmani Black Crown Piton 7.0

Baharak Soleymani ze Szwecji i ona Black Crown Piton 7.0

 

Padel Magazine : Rok 2020 był bardzo wyjątkowy ze względu na kryzys zdrowotny. Jak wpłynął na Ciebie?

Jordiego Ravirosa : „Rzeczywiście, ten rok był wyjątkowy ze względu na pandemię. Ta sytuacja w taki czy inny sposób wpłynęła na nawyki ludzi we wszystkich sektorach. W sumie za padel, ponownie nastąpił wzrost liczby podmiotów, a tym samym potencjalny wzrost rynku. Kryzys zdrowotny spowodował, że wiele osób ograniczyło swoją mobilność, zmienił swoje przyzwyczajenia i teraz wiele rzeczy dzieje się w bliższym gronie. ”

Padel Magazine : Na koniec, jak mógłbyś podsumować ostatnie 10 lat Black Crown ? Gdzie będzie Black Crown za 10 lat ?

Jordiego Ravirosa : „Ostatnie 10 lat minęło w zawrotnym tempie, było bardzo intensywne i satysfakcjonujące. Naszą ambicją na przyszłość jest kontynuowanie działań krok po kroku, bycie zawsze bardzo blisko naszych klientów i dalsze opracowywanie produktów wysokiej jakości po konkurencyjnych cenach. Nie chcemy stracić naszej rodzinnej filozofii biznesowej.”

 

Xan jest fanem padel. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku osób padelwyszukuje nietypowe posty lub zajmuje się aktualnymi tematami. Zawiera również wskazówki, jak rozwijać swoją sylwetkę padel. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku padel !