Juan Lebron, podobnie jak gwiazdy tenisa, piłki nożnej czy koszykówki, będzie teraz miał swoje osobiste logo. Dla tego, kto nazywa się „El Lobo”, koniecznie jest to wilk.

Juan Lebron, as numer 1 z World Padel Tour, będzie teraz mieć własne logo. Logo to, oparte na pseudonimie „Wilk”, symbolizuje wszystkich ognistych Hiszpanów na boisku. Będzie nosił go w tym sezonie na swojej koszulce, zanim znajdzie go na swojej rakiecie?

To projektant Pedro Abenza który zadbał o wyróżnienie swojego logo, wyjaśnia swoją pracę: „Trudność polegała na zintegrowaniu J, L i wilka w jednym logo, zachowując jednocześnie silną estetykę. (…) Jestem bardzo dumny z wyniku. ”

A ty co myślisz?

 

Zobacz ten post na Instagramie

Marka osobista zaprojektowana dla @jlebronc Wyzwanie wynikało z wizualnej potrzeby ujednolicenia (L + L + WOLF) w jednym zestawie, przy jednoczesnym zachowaniu czystej i mocnej estetyki. To spowodowało konieczność wyodrębnienia pewnych elementów, takich jak pysk czy nos wilka, aby uprościć jednostkę w coś ikonicznego, co można łatwo zidentyfikować. Jestem bardzo dumny z efektu końcowego. Co myślisz? . #logogrid #logo #design #branding #sztuka #padel #logofavs #designlogo #logoxpose #logoprocess #logoideas #logocreation #logoshift #logotix #logo_showcase #logrocreations #logodesigners #logoprofessionals #logopassion #creative #logomaker #sportslogo #logodaily #thedesigntip #logoart #logoinspire # #thedesigntalks #logobloom #lobolebron

Post udostępniony przez Pedro Abenza (@pedroabenza) na

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.