W 2024 roku Decathlon zaprezentował nowe logo „l'Orbite”, co oznacza rebranding marki i nową identyfikację wizualną dzięki zmodernizowanemu wzornictwu i odnowionym kolorom.
Kuikma, marka dedykowana Padel chez Dziesięciobój, oferuje szeroką gamę produktów do uprawiania tego sportu: buty, tekstylia, rakiety, piłki itp. Dzięki rakietom odpowiednim dla każdego poziomu zaawansowania i przystępnym cenom jest to idealny wybór dla początkujących. Padel.
Już znany ze sponsorowania tenisisty Gaël Monfils, która nosi tekstylia i logo Dziesięciobój W środowisku profesjonalnym marka wspiera również profesjonalnych graczy Padel, takie jak argentyńskie Maxi Sánchez, 23. na świeciei hiszpański Luca Sainz, obecnie 11. na świecie.

Dzięki temu projektowi, Dziesięciobój pragnie odmłodzić swój wizerunek poprzez przyjęcie bardziej wyrafinowanej tożsamości i symbolicznego logo. Zmiana ta będzie stopniowo wdrażana we wszystkich produktach. Kuikma, oferując w ten sposób efektowny obraz marki przed i po.

Jako wielki entuzjasta sportu i były tenisista odkryłem padla kilka lat temu, nie skupiając się na nim zbytnio. Potem uzależniłem się od tego sportu uprawiając go i oglądając pierwsze mecze padla. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się z Tobą nowościami na rok 2025!