W erze cyfrowej marki padla w pełni wykorzystują sieci społeczne jako narzędzia komunikacji i marketingu. Jako prawdziwe wystawy, platformy te pozwalają im promować swoją tożsamość, sponsorowani gracze i ogłosić ich nowy.

W ciągu ostatnich kilku lat powstało lub rozrosło się wiele platform: Instagram, TikTok, X (były użytkownik Twittera), LinkedIni wiele innych. Kanały te stały się potężnymi dźwigniami widoczności, pozwalając markom na zbliżenie się do swojej społeczności i budowanie swojej reputacji. Ale za to, Jakie marki są najpopularniejsze w mediach społecznościowych?

Nox, lider

Skupiając się na Instagram, sieć społecznościowa najczęściej używana przez marki i sportowców wyczynowych, to marka hiszpańska Nox który jest umieszczony na górze z Abonenci 352 000. Oficjalny sponsor Numer 1 na świecie Agustín Tapia, Nox korzysta ze sławy Argentyńczyka, co w znacznym stopniu przyczynia się do wizerunku i sukcesu marki.

Nox jest również aktywny na innych platformach, z ponad 19 000 subskrybentów na X et 43 000 na TikToku.

Adidas na drugim miejscu

Niemiecka marka korzysta z renomy jednej z największych firm sportowych na świecie, obecnej w wielu dyscyplinach sportowych. Jej dział padel zajmuje drugie miejsce wśród najchętniej obserwowanych marek na Instagram, Z Abonenci 306 000.

Adidas sponsorzy w szczególności numer 3 na świecie Ale Galán i w ostatnich latach stał się kluczowym graczem w padlu. Jednak marka ta nie jest jeszcze obecna na platformach X et TikTok poświęcony padlowi.

Ale Galan nowa pala Adidas Metalbone HRD 32 2023

Bullpadel, pewny zakład

Bardzo obecny na boisku z wieloma zawodnikami z 30 najlepszych na świecie, Bullpadel jest istotnym punktem odniesienia. Ona gromadzi 263 000 obserwujących na Instagramie i pozycjonuje się w #1 z X z ponad 23 000 subskrybentów.

Wśród ambasadorów marki znajdują się takie gwiazdy jak: Fede Chingotto, Juan Tello, Gemma Triay et Delphi Brea.

Jedna trzecia graczy Premier Padel Trwają finały Bullpadel !

Reszta rankingu

Head, u stóp podium

Historyczna marka tenisowa, Head sprawdza się również w padlu 183 000 obserwujących na Instagramie. W szczególności sponsoruje Numer 1 na świecie Arturo Coello, z którą w tym roku wprowadziła na rynek swoją autorską kolekcję. Marka opiera się również na pierwsza na świecie para kobiet, Ariego Sancheza et Paula Josemaría, aby wzmocnić jego widoczność. Jego konto X przekracza Abonenci 16 000.

Babolat, 5e

Kolejne wielkie nazwisko w tenisie i padlu, Babolat liczyć 159 000 obserwujących na Instagramie et 8 z X. Sponsoruje dwóch członków 10 najlepszych na świecie : Juan Lebrón et Coki Nieto.

Wilson, 6.

Kultowa marka noszona przez legendę Fernando Belasteguín (obecnie na emeryturze), Wilson konto 136 000 obserwujących na Instagramie i więcej niż 6 z X. Znana na rynku tenisowym, nadal rozwija się także w padlu.

Tecnifibre i Siux, powyżej 100 tys.

Włókno techniczne, który wykorzystuje wspólne konto do gry w tenisa i padla, przekracza Abonenci 100 000, Ze swojej strony Siux kontynuuje swój wzrost 108 000 obserwujących na Instagramie, 6 z X i więcej niż 5 000 na TikToku. Marka może liczyć na graczy na wysokim poziomie, takich jak Stupaoraz na młodych argentyńskich talentach, takich jak Augsburger et Libak.

marki Stupy Siux 2024

Inne marki:

  • Drop Shot : 54 300 subskrybentów
  • Black Crown : 41 300 subskrybentów
  • Kuikma : 35 400 subskrybentów
  • Joma : 33 200 subskrybentów
  • Oxdog : 23 500 subskrybentów
  • Lok : 16 400 subskrybentów
Nicolasa Fillaudeau

Jako wielki entuzjasta sportu i były tenisista odkryłem padla kilka lat temu, nie skupiając się na nim zbytnio. Potem uzależniłem się od tego sportu uprawiając go i oglądając pierwsze mecze padla. Nie mogę się doczekać, aby podzielić się z Tobą nowościami na rok 2025!