Nox padel przekracza liczbę nigdy nie znaną dla marek padel. 100 000 fanów, to liczba osiągnięta dla jedynej sieci społecznościowej Instagram.

Nigdy nie był to cel sam w sobie, ale wiadomości są tak ważne, że zasługują na podkreślenie. Nox, marka Tapia, Lamperti i bliźniaków Alayeto, interesuje, przyciąga i zatrzymuje fanów Instagrama.

Za to wydarzenie i serdecznie wszystkim tym osobom marka postanawia zaoferować sprzęt. Jeśli więc jeszcze nie subskrybowałeś strony Nox na Instagramie, Tak to się dzieje.

Sieci społecznościowe: niezbędny krok

Wszyscy wiemy, że dziś bycie aktywnym w sieciach społecznościowych zapewnia widoczność wśród miłośników, a tym samym przyszłych klientów. Nox dobrze o tym wie i przekracza, wszystkie sieci społecznościowe łącznie 250 000 subskrybentów! Niesamowita liczba, która będzie nadal rosła, ponieważ Nox pozostaje sponsorem World Padel Tour, a także dlatego, że Nox poszerza swoje pole działania, tworząc konto Tik Tok.

Tik Tok jest nie tylko dla nastolatków. Według badań w Hiszpanii 60% użytkowników Tik Tok to osoby powyżej 25 roku życia.

Więc jeśli lubisz Nox i wielu graczy na franczyzie, subskrybuj, polub, udostępniaj i komentuj.

Miguel Lamperti oferuje swoją koszulkę

Agustín Tapia oferuje swoją podpisaną koszulkę

Instagram: @noxpadel
Facebook: @noxpadel
Twitter: @noxpadel
TikTok: @noxpadel

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielem padel na Teneryfie (Hiszpania). Publicysta i doradca, pomaga ci grać lepiej poprzez swoje samouczki i artykuły taktyczne/techniczne padel.