Doświadczanie na żywo ewoluuje, a kluby są w centrum tego rozwoju. Oto komunikat prasowy katalońskiej firmy.

Widoczność dla klubów

Hasło przewodnie rozwiązania wideo i scoringowego firmy Doświadczanie na żywo jest proste: musimy oferować klubom maksymalna widoczność dla ich założenia, bez względu na koszty ! 

Nic dziwnego, gdy znamy pochodzenie obu partnerów, ponieważ oni sami są kierownikami centrum od 2016 roku w Perpignan, z ich 1600m2 zadaszonym terenem. 

Doświadczenie, które nieuchronnie jest odczuwalne w usługach oferowanych przez społeczeństwo katalońskie. 

Od premiery w 2020 roku, po okresie działania i rozwoju 4 lat we własnym kompleksie, rozwiązanie idzie pod prąd tego, co znajdziemy na rynku. 

Logo firmy pojawia się bardzo rzadko, aby dawać dumę ośrodkom subskrybującym to rozwiązanie prawie białej etykiety, a także ich własnym partnerom. 

"Gracze wiedzą bardzo mało o naszej marce i to jest nasz cel" żartuje Vincent, współzałożyciel LiveXperience.

„Chcemy zaoferować wyjątkową usługę, pozwalającą menedżerowi zjednoczyć się wokół swojej marki, centrum i jak najlepiej podkreślić swoje turnieje i wydarzenia”. 

mecz na żywo

Wielokanałowe rozwiązanie, które ewoluuje! 

Aby uzupełnić istniejące kanały transmisji, a mianowicie na żywo i powtórki w klubie, a także powtórki na stronie internetowej klienta, zespoły programistów obecnie finalizują nową funkcję: transmisja na żywo w sieciach społecznościowych (Facebook i YouTube). 

Pełna retransmisja, zawierające nazwiska zawodników, wynik meczu, drużynę serwującą, a także logo centrum i jego partnerów ! 

„Czy zauważyłeś komentarze widzów podczas transmisji NA ŻYWO w sieciach?” Jaki jest wynik, kto gra przeciwko komu? Chcieliśmy temu zaradzić ” Mówi nam Jérôme, współzałożyciel.

Miła atrakcja dla centrum, a przede wszystkim funkcjonalność pozwalająca temu ostatniemu w łatwy sposób spieniężyć inwestycję związaną z zakupem rozwiązania. 

„Kiedy opracowujemy nowe funkcje, zawsze zadajemy sobie pytanie, czy jest to korzystne dla nas, kierowników centrów. To pomaga nam zawsze kierować produkt we właściwym kierunku ” Jérôme wyznaje nam.

Wspaniała funkcja, która nadejdzie, aby ukoronować rok 2021 silnym wzrostem firmy, przekraczającym obecnie 100 wyposażonych zakładów we Francji, Belgii, Szwajcarii i Luksemburgu. 

Z jego nazwisk możemy odgadnąć jego hiszpańskie i włoskie pochodzenie. Lorenzo jest wielojęzycznym pasjonatem sportu: dziennikarstwo z powołania i wydarzenia z uwielbienia to jego dwie nogi. Jest międzynarodowym dżentelmenem Padel Magazine. Często można to zobaczyć na różnych międzynarodowych zawodach, ale także na najważniejszych francuskich imprezach. @oczkopadel na Instagramie, aby zobaczyć jego najlepsze zdjęcia padel !