Podczas gdy marka Dwadzieścia na dziesięć ma zamiar świętować swój pierwszy rok działalności, oferując do -40% na sprzedaż styczniową, poświęciliśmy czas, aby zadać kilka pytań jej współzałożycielowi Michał kuzaj, w celu omówienia poczynionych postępów i plan na 2021 rok z nowymi wyzwaniami, które czekają na markę "Wykonane dla Padel "!

Zaproponuj coś innego

Padel Magazine : Jakie są powody, dla których zainicjowałeś Twenty by Ten? Jaka jest Twoja ocena tego 1 rok w określonym kontekście?

Michael Kuzaj: „Gdybyśmy tylko wiedzieli, czego się spodziewać;)… Przede wszystkim dlatego, że Alex (Cortey) i ja jesteśmy fanami padel ! Chcieliśmy wnieść swój wkład do społeczności, wnieść kamień do budynku, być częścią tego środowiska, które tak bardzo kochamy. Z bardziej handlowego punktu widzenia widzieliśmy również szansę w postaci padel kwitną, ale wciąż niedojrzałe, pozostawiając markom takim jak nasza możliwość zaoferowania czegoś innego. Chcieliśmy tworzyć marka w naszym wizerunku, która również odzwierciedla wartości padel : to wyjątkowe połączenie osiągów i relaksu specyficzne dla tego sportu. Oczywiście kontekst nam nie pomógł, ale jesteśmy bardzo zadowoleni z opinii społeczności, a zwłaszcza z faktu, że położyliśmy podwaliny pod nasz rozwój ”.

Padel Magazine: Opowiedz nam o swoich produktach, czym wyróżniasz się na tle konkurencji?

Michał kuzaj  : „Oferujemy szeroką gamę odzieży i akcesoriów dedykowanych padel. Chodzi o to, aby oferować produkty skierowane do społeczności padel. Chcemy, aby gracze mogli odnosić się do nowoczesnych i dziwacznych wiadomości. Nasze produkty są fajne, ale przede wszystkim są produkty wysokiej klasy, zaprojektowane z oddychających materiałów technicznych lub bawełny organicznej dla ekologicznej linii. Cała nowa kolekcja jest również drukowana we Francji przy użyciu w 100% biodegradowalnego atramentu, który nie wymaga wody.

Poprzez naszą ofertę pragniemy również uczcić padel na poziomie międzynarodowym. Nie mamy nic przeciwko Hiszpanom, ale chcielibyśmy wprowadzić padel poprzez nasze produkty i usługi do reszty Europy, w szczególności do Francji i krajów anglojęzycznych.

W 2021 roku wprowadzimy nowe projekty i nowe akcesoria, takie jak butelki na wodę i serwetki ”.

Koszulki, ale też staże padel !

Padel Magazine : Ale oferujesz nie tylko koszulki… Organizujesz też szkolenia. padel ?

Michael Kuzaj: "W rzeczy samej ! Chcemy też „żyć” padel ze społecznością poprzez obozy szkoleniowe Padel doświadczenie we Francji i Hiszpanii. Chodzi o to, aby oferować wysokiej jakości kursy w doskonałej oprawie, łączącej przyjemność i wydajność. Nasz Head Trener Jérôme Schaeffer jest jednym z najlepszych nauczycieli padel że mamy we Francji, jest prawdziwym entuzjastą, który uwielbia transmitować, niezależnie od Twojego poziomu. Zapisy na wiosenne terminy w Akademii Mouratoglou są już otwarte, a tego lata będziemy oferować nasze pierwsze staże w Hiszpanii ”.

Dwadzieścia na dziesięć drużyn

Praca z klubami

Padel Magazine: Czy pracujesz też z klubami?

Michael Kuzaj: „Tak naprawdę kluby są sercem całej naszej oferty, ponieważ są motorem rozwoju praktyki padel.

Oferujemy im dystrybucję naszego asortymentu, ale także tworzenie oryginalnych, całkowicie spersonalizowanych kolekcji. Zdajemy sobie sprawę, że menedżerowie klubów mają do zarządzania 1 rzeczy dziennie i często nie jest to dla nich priorytetem. Dlatego oferujemy im usługę pod klucz. Pozwala im to poprawić wizerunek marki, zyskać większą lojalność i generować dodatkowe przychody.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z pracy wykonanej w 2020 roku z Esprit Padel, Padel arena, Padel Riwiera, Padel Tolosa i nie mogę się doczekać współpracy z innymi klubami ”.

Padel Magazine : Mówi się, że przygotowujesz ligę padel Dwadzieścia na dziesięć ...

MK: „Tak, ale to ściśle tajne! Nie, tylko żartuję. Celem jest zawsze bycie w centrum tej społeczności, ale tym razem z rywalizacją. Nie możemy teraz powiedzieć nic więcej, poza tym, że to będzie raczej wyjątkowe mistrzostwa która odbędzie się w największych klubach we Francji. Start zaplanowano na kwiecień 2021 r., Ale przełożyliśmy go na wrzesień, aby lepiej zarządzać obecnym kontekstem zdrowotnym i zapewnić, że zawody odbywają się w najlepszych możliwych warunkach. ”

Koszulka dwadzieścia na dziesięć

Padel Magazine : Czego możemy Ci życzyć w 2021 roku?

MK: "Przede wszystkim, aby kluby jak najszybciej ponownie się otwierały! Następnie kontynuować postęp, uczyć się na naszych błędach i dzielić się jak najwięcej ze społecznością padel na całym świecie dzięki naszej nowej gamie produktów i usług dedykowanych padel".


Znajdź wszystkie produkty Twenty by Ten na: https://twentybyten.com/boutique-padel/

Więcej informacji na temat praktyk Padel Doświadcz kontaktu Michaël Kuzaj:

info@twentybyten.com / +33 6 19 44 26 04 / https://twentybyten.com/stages-padel-experience/

Śledź Twenty by Ten w sieciach:

https://www.facebook.com/twentybyten

https://www.instagram.com/twenty_by_ten/

Xan jest fanem padel. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku osób padelwyszukuje nietypowe posty lub zajmuje się aktualnymi tematami. Zawiera również wskazówki, jak rozwijać swoją sylwetkę padel. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku padel !