Nauczyciele tenisa będą teraz wspierać integrację padel w klubie, w którym uczą tenisa, aby przezwyciężyć zmęczenie wykonywaniem tej samej czynności przez lata.

Trochę jak w przypadku liderów klubowych, pragnienia nauczycieli są bardzo zróżnicowane. W grę wchodzi również kilka czynników.

Po pierwsze, nie wszyscy nauczyciele tenisa pracują w pełnym wymiarze godzin. To rzeczywiście gra na pragnieniu, aby zobaczyć nadejście padel w swoim klubie, ponieważ w zależności od czasu spędzonego w klubie, ich zaangażowanie i zainteresowanie klubem oraz jego rozwój są różne. Ponadto nauczyciel zatrudniony w niepełnym wymiarze godzin niekoniecznie ma czas na nauczanie padel i dlatego może być obojętny co do padel w klubie, w którym uczy.

https://padelmagazine.fr/annuaire-padel/formations/

Następnie nauczyciele tenisa, którym odpowiada obecna większość trenerów padel, wciąż są bardzo mało do nauczenia. W naszym badaniu tylko 4,8% badanych uczy, a tylko nieco więcej niż jeden na dwóch respondentów kiedykolwiek myślał o zdobyciu dyplomu ” padel », Którego obecnie jeszcze nie ma, jest to szkolenie. W porównaniu z sytuacją sprzed dwóch lat, dla mniej więcej podobnej próby, nie zauważyliśmy wyraźnej zmiany odsetka trenerów chcących ukończyć szkołę.

Wreszcie, zmienna wieku odgrywa swoją rolę w chęci nauczenia tej nowej aktywności sportowej. Młodzi trenerzy są bardziej skłonni do rozwijania nowych umiejętności i angażowania się w padel.

Dlatego też hipoteza ta wymaga częściowej odpowiedzi. Większość nauczycieli nie jest zwolenniczką inwestowania w tę branżę padel.

Kredyty fotograficzne: OSS Barcelona

Pierre Lemonnier

Pierre studiował STAPS i uzyskał tytuł magistra zarządzania w sporcie po ukończeniu studiów w Reims, Frankfurcie i Lille. Odkryłem padel w 2014 roku podczas mojego roku Erasmusa we Frankfurcie dzięki znajomemu z Hiszpanii. Cholera, to jest dobre padel !