Evana Granda, kierownik ds. komunikacji i marketingu w firmie Head, prezentuje nowe modele swojej marki na rok 2025. Drugi odcinek z serii „Grawitacja”..
Ewolucja asortymentu
Zasięg Grawitacyjny również będzie ewoluował. Pierwszym dużym wydarzeniem będzie uderzająca powierzchnia. Aby podkreślić efekt, dodaliśmy coś nieco bardziej szorstkiego. Mamy tutaj do czynienia z szeroką gamą kontroli dostępu i komfortu. Postanowiliśmy nieco zwiększyć rotację tej rakiety, przeglądając tę nawierzchnię.
Chropowata powierzchnia jest technologię, której nie mieliśmywcześniej na naszych rakietach śnieżnych. Postanowiliśmy zintegrować go z Gravity. Przeprowadziliśmy kilka testów uwzględniających liczbę zwojów i rotację piłki. Widzieliśmy, że integrując tę technologię, zyskaliśmy na rotacji i efekcie na strzale.
Podobieństwo do prędkości?
Dołączamy trochę do gamy Speed. Różnica między nimi polega na kształcie. Prędkość będzie miała kształt kropli wody podczas gdy w przypadku Grawitacji jesteśmy w okrągłym kształcie. Jest to zatem coś wygodniejszego, bardziej tolerancyjnego.
Asortyment w trzech wersjach
Mamy trzy wersje: GravityMotion która będzie lżejszą wersją Pro. Tam Zespół grawitacyjny będzie wersją lekką, ważącą 340 g, zachowującą te same właściwości co wersja Grawitacja Pro ale które będą znacznie tańsze dla początkujących graczy padel.
To właśnie jego brat pewnego dnia powiedział mu, aby towarzyszył mu na torze. padelod tego czasu Gwenaëlle nigdy nie opuściła sądu. Z wyjątkiem sytuacji, gdy chodzi o oglądanie transmisji Padel MagazineZ World Padel Tour… Lub Premier Padel…lub Mistrzostwa Francji. Krótko mówiąc, jest fanką tego sportu.