Dół Oakley Capital Origin Fund II ogłosił dużą inwestycję w NOX, hiszpańska marka sprzętu do padla z siedzibą w Barcelonie. Inwestycja szacowana jest na 10,5 milionów, ma na celu wsparcie szybkiego rozwoju producenta, obecnego już w ponad 80 krajów i autor ponad 400 000 rakiet sprzedawanych rocznielub 11% światowego rynku.

Meteoryczny wzrost NOX

W ciągu zaledwie czterech lat firma NOX opublikowała średnioroczny wzrost o ponad 50%, znacznie wyższy niż na rynku globalnym. Marka, założona przez Jezus Ballvé, stała się punktem odniesienia w padlu dzięki swoim produktom wysokiej jakości i silnej reputacji wśród graczy profesjonalnych i amatorów.

Kierunek Stany Zjednoczone i Azja

Dzięki wsparciu Oakley Capital firma NOX zamierza przyspieszyć swój rozwój międzynarodowy, w szczególności do Stany Zjednoczone i Azja, podczas gdy dywersyfikując swój asortyment i wzmacnianie swojego marketingu cyfrowegoFirma planuje również zbadać rozwijający się rynek pikle, sportowy kuzyn padla.

Globalne ambicje

Jesús Ballvé z zadowoleniem przyjmuje to strategiczne partnerstwo:

„Wierzymy, że Oakley to idealny partner, który pomoże nam przenieść NOX na nowy poziom. Ich wiedza specjalistyczna w zakresie marketingu cyfrowego i doświadczenie w branży sportów premium będą nieocenione dla naszej globalnej ekspansji”.

Dzięki tej inwestycji NOX potwierdza swoje ambicje, aby stać się główna globalna marka padlaw czasie, gdy sport ten odnotowuje szacowany wzrost 25% rocznie na świecie.

Benjamina Dupouya

Padla odkryłem bezpośrednio podczas turnieju i szczerze mówiąc, na początku nie bardzo mi się to podobało. Ale za drugim razem była to miłość od pierwszego wejrzenia i od tego czasu nie opuściłem ani jednego meczu. Jestem skłonny nawet nie spać do 3 w nocy, żeby obejrzeć finał Premier Padel !