Padel Magazine - Od 20 do 23 March w Madrycie firma marketingowa MADISON zorganizowała pierwszą międzynarodową wystawę poświęconą Padelowi (i golfowi).

Ponad odwiedzających 7000 i akredytowanych przez 150 specjalistów przekroczyło ścieżki.

Wystawcy 24 (federacje, marki, budowniczowie, kluby i inni) odpowiedzieli na wezwanie.

Marki Dropshot, Kaitt, Vision, Akkeron, Bull Padel i najbardziej oczekiwane ... Adidas Padel, na którym mogliśmy odkryć jego pierwszą kolekcję rakiet i jego kort tenisowy, ze szczególnym uwzględnieniem czarnej powierzchni.

Dzień otwarcia okazał się ogromnym sukcesem: liczba polityków, VIP i publiczności wzrosła.

Hiszpański aktor Bertin Osborné próbował Padla pod okiem publiczności ...

Zarówno na boisku Red Eleven, jak i na tor Adidas, który został zaprezentowany na całym świecie podczas Padel Pro Show, ponad sześćdziesiąt godzin aktywności umożliwiło publiczną interakcję z graczami: Fede Quiles (Drop Shot), Aday Santana (Kaitt), Iciar Montes (Bullpadel) lub Gaby Reca (Bullpadel), Pedro Alonso Martinez i Marta Ortega Roby Gattiker (Adidas).

Pierwsze dni programu 2 poświęcone były profesjonalistom, których tematy takie jak:

  • rozwój przemysłu Padel,
  • procesy zatwierdzania,
  • skok padla (rozwój, boom zadaszonych kortów padel itp.)
  • Oprogramowanie do zarządzania klubem
  • Jak wzmocnić swój klub Padel

A zwłaszcza:

  • Rozwój padel w Hiszpanii
  • Rozwój Padel International. Obecni byli różni przedstawiciele marek, a także wiceprezydent Federacji Angielskiej i Ana Bastarreche (prezes nowej Europejskiej Federacji Padel).

Firma MADISON z rąk dyrektora ds. Badań Alberto Cuesta skorzystała z okazji, aby zaprezentować swoje badania na padlu.

Szacuje na 2.300.000 liczbę praktykujących w Hiszpanii, 62% to mężczyźni, a 38% to kobiety. Zwraca jednak uwagę, że praktykujących kobiet jest coraz więcej, a różnica między mężczyznami maleje.

Wysoka klasa społeczna reprezentuje 20% praktyków wobec 60% dla klasy średniej i 15% dla niskiej klasy społecznej. Dane, które przekładają się na demokratyzację tego sportu.

Jak potwierdził Luis Garcia, dyrektor Padel Pro Show i Madison Agency: „Przemysł Padel zareagował bardzo pozytywnie na program. To forum stało się centrum dla profesjonalistów szukających możliwości biznesowych i nowych rozwiązań biznesowych poprzez wystawców, spotkania biznesowe, spotkania i równoległe inicjatywy, które opracowaliśmy. Potwierdza to nasze przekonanie, że istnieje luka do wypełnienia we wszechświecie Padel, przemysł potrzebuje miejsca spotkań, forum do dzielenia się najnowszymi wiadomościami, innowacjami i wiedzą generowaną każdego roku w branża z jednym głównym celem: handlować ... i właśnie w tej linii pracowaliśmy i będziemy to robić w 2015 ”.

Do zobaczenia w 2015.

Frédéric Bertucat - Padel Magazine
Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padla w Pyramid Club w 2009 w regionie paryskim. Od tego czasu Padel jest częścią jego życia. Często widuje się go podczas tournée po Francji i relacjonowania wielkich wydarzeń z francuskiego wiosła.