Dzisiejsze spotkanie z Dionizy Ugalde, odpowiedzialny padel dla zupełnie nowej marki pala, Oxdog, prosto ze Szwecji.

„Nasza pierwsza kolekcja”

"Oxdog to szwedzka firma wywodząca się z hokeja. Jest to dyscyplina szeroko praktykowana w kraju. Firma ta powstała dwanaście lat temu. Od początku jej ambicją było wytwarzanie produktów wysokiej jakości, wyposażonych w najlepsze technologie.

„Skontaktowano się ze mną dwa lata temu, kiedy pracowałem w Hiszpanii w obszarze e-commerce w sektorze padel. Marka wyjaśniła mi, że chce wejść do branży pala. Pojechałem więc do Szwecji, żeby się z nimi spotkać. Kierownictwo firmy, z którym miałem kontakt, pokazało mi swoje know-how i stworzyliśmy pięcioletnią strategię. Przez trzy lata rozwijaliśmy różne technologie i dziś mamy naszą pierwszą kolekcję”.

Pierwsza kolekcja od Oxdog zaprezentowany podczas Master Final w Barcelonie

Silniejsze podniebienie z mniejszymi wibracjami

„The padel kwitnie na europejskiej ziemi. Przed rozpoczęciem tej nowej przygody mieliśmy już ważne doświadczenie w produkcji opartej na włóknie węglowym i szkle.. Ponadto chcieliśmy rozwijać się w nowym sporcie i padel eksploduje w Szwecji i Europie”.

„Jak widać, zdecydowaliśmy się nie tkać naszego włókna węglowego w zwykły sposób. Daje to pala większą siłę i trwałość. Dodaliśmy również dwa obciążniki, jeden na głowie, a drugi na szyi. Można to usunąć w razie potrzeby. W tej chwili mamy tylko jedną wagę 8 g, ale myślimy o opracowaniu innych".

„Chcemy, aby gracz, który wypróbował jedną z naszych rakiet, miał dobre wyczucie i mógł skorzystać z faktu, że nie ma wibracji ani tępego hałasu. Na początku myślą, że to dziwne, ale po piątym strzale uważają, że jest to przyjemne, a pala reaguje znacznie szybciej”.

Luksusowy współpracownik marki Ramiro Choya Oxdog

„Stwórz drużynę marzeń z najlepszymi graczami”

„Musimy iść krok po kroku, a nasz cel opiera się na pięciu latach. Chcielibyśmy być w Top 5 marek. Obecnie współpracujemy z Ramiro Choya. Pomysł polegałby na stworzeniu wymarzonego zespołu z najlepszymi graczami z kilku krajów, takich jak Francja, Belgia, Dania, Szwecja itp. Chcemy robić wszystko dobrze i nie działać zbyt szybko. Nasz produkt jest dobry, to tylko kwestia czasu. Chcemy przeprowadzić ten rozwój z dobrą logiką i nie stawiać wszystkiego na jednego gracza. Dziś promujemy naszą kolekcję na arenie międzynarodowej. Byliśmy w Szwecji, we Włoszech promując markę. W Hiszpanii mamy różne ośrodki, w których wypożyczamy nasze rakiety do testów. Jeśli graczom bardzo podobają się nasze produkty, w przeciwnym razie nie ma to znaczenia. Ale na razie te palas odnoszą dobry sukces”.

Znajdź teraz ten wywiad w języku angielskim.

Sebastien Carrasco

Przyszły naturopata i pasjonat padel, Seb jest dżentelmenem zdrowia/żywności Padel Magazine. Żongluje między olejkami pala, quinoa i olejkami eterycznymi. Od prawie dwóch lat z taką samą pasją zajmuje się nowiną o małej żółtej piłeczce.

Tagi