Podczas gdy Miami otwarte na kortach Hard Rock Stadium trwa w najlepsze, kolejny sport rakietowy po cichu zyskał sobie miejsce w centrum uwagi: Padel. Na obrazach transmitowanych na żywo w telewizji światowej widzowie mogli zobaczyć znak graficzny, marka Premier Padel jak również grupy Ultra, mocno ugruntowane wokół centralnego dziedzińca. Genialna operacja marketingowa, tydzień po Miami Premier Padel P1 które miało miejsce kilka kilometrów dalej.
Dowód na jego rosnący wpływ: W zeszłym tygodniu Ultra zorganizowało oficjalne sesje treningowe dla graczy biorących udział w Miami P1.. Innymi słowy, najlepsi gracze na świecie trenowali w obiektach lokalnego gracza... który doskonale łączył w sobie rozpoznawalność, sławę i użyteczność.
Za tą dynamiką Florydy często pojawia się jedno nazwisko: Nallé Grinda. Był przedsiębiorcą z pasją, dyrektor pierwszego profesjonalnego turnieju padla w Miami, zorganizowanej wówczas pod auspicjami World Padel Tour. Dziś jest szefem Padel X, ambitny nowy projekt klubu premium w Stanach Zjednoczonych. Widząc dziś Premier Padel prezentowane w wielkim stylu na światowej arenie tenisowej, trudno tego nie zauważyć ślad jego pracy tło.
Ten sojusz dwóch dyscyplin, tenisa i padla, nabiera w Miami jeszcze większego znaczenia, symboliczne miasto widowisk sportowych, Ale również dom pickleballa, bezpośredniego konkurenta padla w Stanach Zjednoczonych. Dziś, widząc grę w padla w sercu Mistrzowie ATP 1000, jest to znak, że strategia wzrostu nabiera tempa, a jej podstawą są solidni partnerzy, wizerunek premium i zakładane ambicje międzynarodowe.
Podobnie Novak Djokovic, wielki fan padla, stał się jednym ambasador wbrew sobie. Serb mówił o tym w wywiadzie po meczu.

Padla odkryłem bezpośrednio podczas turnieju i szczerze mówiąc, na początku nie bardzo mi się to podobało. Ale za drugim razem była to miłość od pierwszego wejrzenia i od tego czasu nie opuściłem ani jednego meczu. Jestem skłonny nawet nie spać do 3 w nocy, żeby obejrzeć finał Premier Padel !