Wśród wszystkich fizycznych cech pracy w Padel jest jedna, której nie można przeoczyć, ponieważ może ona przynieść cenne punkty w meczu: relaks.

Kiedy oglądamy mecze World Padel Tour, po raz pierwszy zauważamy, że niektórzy gracze rozbijają się w zawieszeniu. Tak jest w przypadku Franco Stupaczuk, Agustin Tapia lub Maxi Sanchez w szczególności, ale wielu mniej znanych graczy. Ci, którzy już widzieli Aitor Garcia ewoluując we Francji wiemy, o czym mówimy, i to nie José Luis Salines powie nam coś wręcz przeciwnego!

To zawieszone rozbicie pozwala uderzyć piłkę wyżej, dzięki czemu można ją bardziej ugryźć, a tym samym sprawić, że wróci dalej. Innymi słowy zdobywaj punkty smash. Ale to nie jedyna sytuacja, z której mogą skorzystać gracze, którzy mają dobry relaks. Jest też przed roztrzaskaniem w sieci.

Gracz, który skacze bardzo wysoko, jak Ale Galan, ma bardziej prawdopodobne, że trafi przeciwnika. To nie tylko zbiera punkty, ale także wywiera presję na niszczycieli, którzy wiedzą, że jeśli ich cios jest ledwie krótki, zaoferuje przeciwnikowi par 4. Ponownie Maxi Sanchez jest specjalistą.

Zrozumiesz: może być bardzo interesujące zyskać na relaksie. Jak to zrobić The Wspomniana już metoda bułgarska, może być doskonałym rozwiązaniem: aby uzyskać pionowość, będziemy zatem wiązać przysiady za pomocą skoków na pudełku. Ciekawym narzędziem jest również skakanka.

Ogólnie rzecz biorąc, kiedy chcesz zniszczyć sieć, musisz przybywa z rozmachem i musisz uważać, aby nie dotknąć siatki. Więc to jest interesująceeffectuer jego skok na pudło po sprincie (w przybliżeniu od 5 do 10 metrów), uważając, aby nie upaść do przodu, co można zrobić, gdy chcesz uniknąć dotykania siatki. Możemy bardzo dobrze zintegruj to ćwiczenie z HIIT.

Dla tych, którzy nie mają możliwości pójścia na siłownię, szczególnie w tym okresie izolacji, całkiem możliwe jest wykonanie relaksacji w domu, poprzez Bułgarska metoda masy ciała : połączymy puste szczeliny lub na przykład paczki z wodą lub przysiady na jednej nodze, ze skokami. Możliwe jest również wskakiwanie na schody dla osób mieszkających w mieszkaniu lub skakanie w ogrodzie. Ważne jest, aby pomyśl o relaksacji jako o czynniku poprawiającym wydajność padla i włączcie jego pracę do treningu!

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!