Kontynuujmy rozciąganie z wielką mistrzynią Alejandrą Salazar. Ale z szafy swojego fizjoterapeuty Mirasierry oferuje nam kilka rozciągnięć ramion.

Ramię jest jedną z części ciała, która jest bardzo często stosowana na padelu. Podczas twoich uderzeń musi wykonać skurcz, aby wchłonąć piłkę, a następnie przekazać siłę twojej palie. Zarówno w przypadku podstawowych strzałów obronnych, jak i podczas atakowania siatki, ramię również musi zostać rozciągnięte.

  • Piersiowe

Dobrowolnie połączyliśmy mięśnie piersiowe z mięśniami ramion. Aby je rozciągnąć, połóż dłoń płasko na ścianie, na wysokości ramion, palcami skierowanymi do tyłu. Rzuć swoje ciało do przodu.

https://youtu.be/74pCde4bsC4?list=PL_qMlIDrJk03nHIzVF3J9eQDlab7nYz1V

  • ramię

Ten odcinek jest znany wszystkim. Aby rozciągnąć górną część ramienia, połóż wolną rękę na łokciu wyciągniętego ramienia i pociągnij do siebie.

https://youtu.be/WmxH1OpdZsU?list=PL_qMlIDrJk03nHIzVF3J9eQDlab7nYz1V

  • Mankiet rotatora

Ten odcinek nie jest proponowany przez Alejandrę, ale jest bardzo interesujący dla graczy padel. Połóż rękę na ramieniu, aby rozciągnąć, zewnętrzną twarz na dolnej części pleców. Wolną ręką chwyć łokieć za ramię, które ma być rozciągnięte, i pozostawiając dłoń płasko na plecach, pociągnij łokieć do przodu.

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielką padla na Teneryfie. Jest założycielem AvantagePadel.net, oprogramowania bardzo popularnego wśród klubów i graczy Padel. Felietonista i doradca, pomaga ci grać lepiej dzięki licznym samouczkom.