Le Padel Munich ISPO Village, którego poprzednia edycja została przełożona z powodu globalnej sytuacji związanej z pandemią, wraca do pracy, aby zaprezentować propozycje sektora od poniedziałku 28 do środy 30 listopada.

Jedne z wiodących targów branży sportowej korzystają z pomocy Międzynarodowego Klastra ds Padel (CIP) i ma między innymi swoje własne padel.

Siux, hiszpańska marka specjalizująca się w padel, jest częścią ekskluzywnej przestrzeni poświęconej temu sportowi, którą reprezentuje 15 marek z możliwością aktywacji testów produktów w formacie 20×10.

Siux posiada stoisko o powierzchni 63 m2, największe w woj Padel Village, z dwoma miejscami spotkań, cyfrowymi katalogami, showroomem, ekranami, na których wyświetlane będą treści audiowizualne i gdzie nasi klienci będą mogli zobaczyć z bliska wszystkie produkty marki. Na środku stoiska znajduje się pięciometrowy pala Pegasus, który będzie znakiem rozpoznawczym Siux podczas tych targów.

Ponadto na podstawie padel, ambasadorowie Siux tacy jak Uri Botello i Godo Díaz zaoferują kliniki, sesje treningowe i mecze pokazowe podczas trzech dni ISPO.

ISPO to doskonała okazja dla detalistów i hurtowników, marketerów i klientów do poznania jednej z wiodących marek na rynku padel przez 10 lata.

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.

Tagi