W komunikacie prasowym marka Starvie ogłasza, że ​​zostaje oficjalnym sponsorem woreczki startującego w tym roku toru WPT Challenger.

Starvie kontynuuje prace nad rozwojem development padel męski i kobiecy. Dlatego sprzymierza się z UPC (Ultimate Padel Company), która zarządza obiegiem wtórnym.

Nowe pomarańczowe logo Challenger WPT 2021

Stając się oficjalnym paleterem Challenger, w 100% hiszpańska marka dąży również do większej widoczności swojej marki wśród młodych nadziei padel Świat.

Według dyrektora generalnego StarVie, Jorge Gomeza de la Vega, „Podpisanie tej umowy z Challenger jest motywowane naszym chęć nawiązania więzi z dużą firmą zajmującą się imprezami sportowymi, jak ta„jest UPC”.

Dalej wyjaśnia, że ​​UPC jest „Firma, która tak jak my działa, pomoc w rozpowszechnianiu padel Professionnel kobieta i mężczyzna".

Za pośrednictwem tego sponsoringu hiszpańska marka ma dwa cele: z jednej strony chce uzyskać większą widoczność swojej marki wśród docelowych odbiorców; z drugiej strony Starvie jest skierowany do młodych ludzi. Chce, by jej marka dotknęła nadziei sportu. To długofalowa inicjatywa.

Wśród graczy WPT sponsorowanych przez Starvie znajdziemy: Franco Stupaczuk, Bea González, Matias Diaz, Carolina Navarro, Cecilia Reiter, Coki Nieto, María del Carmen Villalba, Jerónimo „Momo” González, Lucas Bergamini, Javier Garrido, Javier González Barahona, Gonzalo Rubio, Christian Fuster i Ariadna Cañellas m.in.

Prezes UPC zareagował na to nowe partnerstwo ze Starvie: „Minęło dużo czasu, odkąd planowaliśmy współpracę z wzorcowe firmy w świecie padel".

Dodaje: „et nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż możliwość zrobienia tego z współpraca i wsparcie oferowane nam przez Starvie".

 

Źródło: Starvie

Alexis Dutour jest pasjonatem padel. Dzięki szkoleniu z komunikacji i marketingu oddaje swoje umiejętności w służbie padel aby zaoferować nam artykuły, które są zawsze bardzo interesujące.