Każdy sport musi być otoczony strukturami komercyjnymi. Zobaczymy teraz, że wokół francuskich graczy panuje prawdziwy szał padel. Widzimy to we wszystkich sportach, wydajność przyciąga sponsorów.

dla padel, który jest dynamicznie rozwijającym się rynkiem, pojawienie się sponsorów na tym rynku sprzyja wiarygodności tego sportu. Zawody pozwoliły niektórym zawodnikom odnaleźć swoje powołanie i tym samym reprezentować Francję w wielu oficjalnych rozgrywkach padel jak na obwodzie World Padel Tour. To przyciągnęło wielkich sponsorów sprzętu sportowego, m.in. Babolat,Nox, Head, Asics, który jest numerem jeden na rynku obuwniczym padel z 75% udziałem w rynku w Hiszpanii (źródło: sportbuzzbusiness) lub firmy, które po prostu szukają większej widoczności, takie jak CIC i inni partnerzy FFT. Dziś marki stawiają na przyszłość padel, co przyczynia się do jego formalizacji.

Zapewnia graczy, że za sportem kryje się prawdziwa struktura i że ich wyniki można nagrodzić. Rzeczywiście, wielu graczy padel we Francji, dzięki swoim poziomom, podpisali umowy z największymi markami producentów sprzętu sportowego, mając ten sam cel dla marki jak w każdym sporcie, aby przekazać wizerunek marki dzięki wpływowym sportowcom w ich własny sport.

Jest to zatem korzystne dla marek, graczy, ale także dla padel która widzi, że jej wizerunek i rozwój rośnie z roku na rok i oferuje wydarzenia, które są możliwe dzięki pojawieniu się na rynku największych marek.

To rozwiąże w przyszłości największy problem dzisiejszego rynku, widoczność i zachęci ludzi do inwestowania w ten sport poprzez tworzenie większej liczby klubów padel w dużych miastach.

 Temat 2: Rynek obsługujący graczy
Prawdziwe zainteresowanie rozwijaniem ducha konkurencjio Stwórz prawdziwego ducha rywalizacji, aby zachęcić graczy do przekraczania siebie i utrzymania ich w praktyce.

o Każdy turniej jest zarządzany przez FFT i organizowany przez kluby

o Tworzenie różnych typów turniejów (P100, P250, P500, P1000)

o Ten system zmusza kluby do zatwierdzenia przez FFT, aby móc organizować turnieje i przyciągać więcej klientów.

o Uważaj, aby nie być zbędnym w działaniu turnieju, co może zmęczyć niektórych graczy.

Struktury handlowe wokół tej konkurencjio Pojawienie się sponsorów na tym rynku zwiększa wiarygodność tego sportu.

o Na rynku obecni są duzi sponsorzy producentów sprzętu sportowego m.in. Babolat, Head ... itd.

o Uspokaja graczy i w pełni zanurza ich w praktyce.

o Wizerunek tego sportu rośnie dzięki pojawieniu się dużych marek sportowych.

o Rozwiązanie umożliwiające rozwiązanie problemu z widocznością.

Tanguy Le Roux

Studentka przedsiębiorczości i innowacji Master 2 na IESEG SCHOOL OF MANAGEMENT w Paryżu i pasjonatka sportu, zdecydowałam się poświęcić swoją pracę dyplomową na pojawienie się padel we Francji jako praktyka sportowa i społeczna oraz związany z tym rozwój rynku. Mieszkając 22 lata w Maroku i 5 lat we Francji, cieszę się, że mogę dzielić się swoimi umiejętnościami.