TECNIFIBRE hałasuje w środku padel. Javier Llebot Lozano, menedżer produktu padel Dlatego w Tecnifibre spogląda wstecz na wprowadzenie serii padel by TECNIFIBRE i bardziej ogólnie o ambicjach francuskiej marki na rynku krajowym i międzynarodowym.

Franck Binisti - Jaka jest Twoja analiza pliku padel obecny? W Hiszpanii / na arenie międzynarodowej?

Javier Llebot Lozano - Rynek padel w Hiszpanii jest bardzo dojrzała w swojej praktyce, ale znajduje się w fazie restrukturyzacji po stronie marketingowej. Wraz z eksplozją tej praktyki pojawiło się wielu nowych graczy, ale niektórzy mają dyskursy zorientowane na produkty, które nie zawsze są zrozumiałe dla użytkowników lub są raczej niejasne z dystrybutorami.

Po eksplozji padel w Hiszpanii wiele rynków zainteresowało się tą dyscypliną i silnie się rozwija (Francja, Włochy, Wielka Brytania itp.)

Umiędzynarodowienie padel a profesjonalizacja wszystkich struktur zapowiada świetlaną przyszłość dla tego sportu

FB - Czym różni się oferta Tecnifibre od konkurencji?

JLL - Tworzenie dobrych produktów już nam nie wystarcza. Sklepy, trenerzy i gracze muszą być w stanie zidentyfikować i zrozumieć, który produkt jest dla nich odpowiedni.

Naszym pragnieniem było uproszczenie dyskursu i zaoferowanie technicznego i wydajnego asortymentu. Pracowaliśmy nad kluczowym elementem padel : taktyczne zarządzanie ścianą.

Oparliśmy się na tej specyfice, aby zbudować szereg produktów o wysokiej wydajności z bardzo prostą i skuteczną mową.

FB - Co oznacza roszczenie #RuleTheWall?

JLL - to stwierdzenie wyraża pragnienie wszystkich graczy, aby robić postępy i skutecznie chwytać ścianę, kluczowy element w padel.

Kieruje także naszym dążeniem do opracowywania najbardziej efektywnych produktów do użytku. padel dobrze zdefiniowane.

FB - Dlaczego ograniczyłeś asortyment rakiet do 2 modeli?

JLL - Skoncentrowaliśmy nasze wysiłki na tworzeniu produktów, które stanowią rozwiązanie dla różnych taktyk zarządzania ścianami. W ten sposób zdefiniowaliśmy profile graczy „Wall Master” i „Wall Breaker”, które dały początek dwóm palasom.

FB - Jaka jest strategia cenowa dla tego zakresu padel ?

JLL - Wydaje nam się logiczne, że profile graczy 2 mają dostęp do produktów, które im odpowiadają, bez różnic cenowych. Umieściliśmy nasze palety 2 w jednej cenie (169,90 €)

FB - Jak będziesz promować produkty TF? Czy planujesz inwestować w graczy?

JLL - Będziemy nadal rozwijać naszą synergię z klubami partnerskimi, w szczególności poprzez trenerów, którzy będą inwestować w padel z Tecnifibre.

FB - Jakie są ambicje TF na padel ?

JLL - Tecnifibre chce wspierać swoich partnerów w przygodzie z padel dzięki wydajnym produktom oraz zrozumiałej i łatwej do przesłania mowie

Wywiad przeprowadzony przez Francka Binistiego w siedzibie TECNIFIBRE w Feucherolles

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.