TECNIFIBRE hałasuje na środku płytki. Javier Llebot Lozano, menedżer produktu Padel w Tecnifibre, powrócił zatem do wprowadzenia gamy Padel przez TECNIFIBRE, a bardziej ogólnie do ambicji francuskiej marki na rynku krajowym i międzynarodowym.

Franck Binisti - Jaka jest Twoja analiza pliku padel obecny? W Hiszpanii / na arenie międzynarodowej?

Javier Llebot Lozano - Rynek padel w Hiszpanii jest bardzo dojrzały w swojej praktyce, ale znajduje się w fazie restrukturyzacji po stronie marketingu. Wielu nowych graczy pojawiło się wraz z eksplozją tej praktyki, ale niektórzy mają produkt oparty na mowie, który nie zawsze jest zrozumiały dla użytkowników lub prowadzą raczej niejasne obserwacje ze swoimi dystrybutorami.

Po eksplozji padla w Hiszpanii wiele rynków zainteresowało się tą dyscypliną i silnie się rozwija (Francja, Włochy, Wielka Brytania itp.)

Internacjonalizacja padla i profesjonalizacja wszystkich struktur zapowiadają świetlaną przyszłość tego sportu

FB - Czym różni się oferta Tecnifibre od konkurencji?

JLL - Tworzenie dobrych produktów już nam nie wystarcza. Sklepy, trenerzy i gracze muszą być w stanie zidentyfikować i zrozumieć, który produkt jest dla nich odpowiedni.

Naszym pragnieniem było uproszczenie dyskursu i zaoferowanie technicznego i wydajnego asortymentu. Pracowaliśmy nad kluczowym elementem padel : taktyczne zarządzanie ścianą.

Oparliśmy się na tej specyfice, aby zbudować szereg produktów o wysokiej wydajności z bardzo prostą i skuteczną mową.

FB - Co oznacza roszczenie #RuleTheWall?

JLL - To oświadczenie wyraża wolę wszystkich graczy do postępów i skutecznego zatrzymania ściany, kluczowego elementu w padelu.

To również kieruje naszą chęcią opracowania najbardziej skutecznych produktów do dobrze określonego zastosowania padel.

FB - Dlaczego ograniczyłeś asortyment rakiet do 2 modeli?

JLL - Skoncentrowaliśmy nasze wysiłki na tworzeniu produktów, które stanowią rozwiązanie dla różnych taktyk zarządzania ścianami. W ten sposób zdefiniowaliśmy profile graczy „Wall Master” i „Wall Breaker”, które dały początek dwóm palasom.

FB - Jaka jest strategia cenowa dla tego zakresu padel ?

JLL - Wydaje nam się logiczne, że profile graczy 2 mają dostęp do produktów, które im odpowiadają, bez różnic cenowych. Umieściliśmy nasze palety 2 w jednej cenie (169,90 €)

FB - Jak będziesz promować produkty TF? Czy planujesz inwestować w graczy?

JLL - Będziemy nadal rozwijać naszą synergię z klubami partnerskimi, szczególnie poprzez trenerów, którzy zainwestują w padel z Tecnifibre.

FB - Jakie są ambicje TF na padel ?

JLL - Tecnifibre chce wspierać swoich partnerów w przygodzie Padel dzięki potężnym produktom oraz zrozumiałej i łatwo przekazywalnej mowie

Wywiad przeprowadzony przez Francka Binistiego w siedzibie TECNIFIBRE w Feucherolles

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padla w Pyramid Club w 2009 w regionie paryskim. Od tego czasu Padel jest częścią jego życia. Często widuje się go podczas tournée po Francji i relacjonowania wielkich wydarzeń z francuskiego wiosła.