Kwarantanna nie jest wymówką, aby pozostać nieaktywnym. Każdego dnia oferujemy sesję do zrobienia w domu, aby osiągnąć najlepszą formę po wznowieniu padel.

Dziś oferujemy ci specjalny trening padla, zaproponowane ponownie przez Sergio Alba, numer 67 na WPT. Na dzisiejszą sesję potrzebujesz tylko kilku metrów kwadratowych i rakiety Padel.

Po dobrej rozgrzewce trening składa się z połącz 3 ćwiczenia : salwa na forhend i salwa na backhand, następnie żyj forhend i live backhand, a na koniec forhend za oknem, a potem za oknem. Zwróć uwagę na pracę wspierającą oraz gesty wykonywane przy krótkim przygotowaniu. Po wczorajszej sesji poświęcony pracy nógczas na wciel swoje wsparcie w życie.

Aby ta praca była interesująca na poziomie serca, zaleca się ćwiczyć ją w formie ułamka. The 30 / 15 (30 sekund wysiłku / 15 sekund odpoczynku) to dobrze dopasowany format. Zrozumiesz 3 serie 2 sekwencji trzech ćwiczeń, od 2 do 3 minut odpoczynku między seriami.

Jeśli nie masz poszycie lub drozciąganie wczoraj skorzystaj z okazji, aby zrobić to już dziś!

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!