Kwarantanna nie jest wymówką, aby pozostać nieaktywnym. Każdego dnia oferujemy sesję do zrobienia w domu, aby osiągnąć najlepszą formę po wznowieniu padel.

Dziś oferujemy małe wyzwanie. Jeśli dobrze wykonałeś nasze sesje wzmacniające dolną część ciała, powinieneś być w porządku. To jest małe muzyczne przysiady. Umieść dźwięk na wideo!

Tak szybko, jak mówi muzyka „Podnieś Sally” musisz zmontowaći jak tylko powie „Sprowadź Sally w dół” musisz descendre. Resztę pobytu przerwa izometryczna, z pośladkami pod kolanami. Celem jest oczywiście przytrzymaj do końca filmu.

Nie musisz schodzić w dół, pamiętaj tylko, że musisz być tuż pod równoleżnikiem. Pamiętaj, aby wyprostować plecy podczas aktywacji mięśni brzucha i dobrze popychać kolana na zewnątrz. Pamiętaj także o rozgrzaniu się wcześniej. Powodzenia

Kredyt wideo: YouTube Thais Figueiredo

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!