Kwarantanna nie jest wymówką, aby pozostać nieaktywnym. Każdego dnia oferujemy sesję do zrobienia w domu, aby osiągnąć najlepszą formę po wznowieniu padel.

Dziś oferujemy nowe wyzwanie. Jeśli wykonałeś sesje osłonienia i trochę treningu z pompą, powinieneś być w stanie to zrobić. Jest to to samo wyzwanie, które podjęliśmy dla Ciebie proponowane z przysiadami, ale z poszyciei co więcej Bea Gonzalez to pokazuje, jak!

Ustawiasz się w pozycji pochwy, lekka retrowersja miednicy, brzucha w pełni skurczone, ciasne pośladki, a gdy muzyka mówi „podnieś sally”, przełączasz się na wysoką pozycję pompy. Kiedy słyszysz „obniż sally”, wracasz do pozycji deski, którą zachowujesz przez resztę czasu.

https://youtu.be/rACy-0g1CuY

Kredyt wideo: YouTube Maes_lift

Celem jest przetrwanie do końca filmu, tak jak potrafi to zrobić Béa Gonzalez, nawet jeśli na końcu trochę zdradzi!

https://youtu.be/cTo35G5XL30

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!