Filmy wideo są rozpowszechniane w mediach społecznościowych w tym okresie uwięzienia. Wpływowcy internetowi szaleją, aby pomóc Ci znaleźć lub utrzymać formę. Co jeśli skakanka jest rozwiązaniem?

Dlaczego nie pomyślałem o tym wcześniej? Skakanka. Kiedy mówimy o tym instrumencie, widzimy grupy młodych dziewcząt lub spoconych bokserów. Pamiętaj jednak, że skakanka jest jednym z działań, które będą działać na większość mięśni.

Obecnie mamy mało miejsca na sport. Bieganie jest zabronione lub nawet skomplikowane, dlatego sugerujemy wyciągnięcie skakanki, którą schowałeś na dole szuflady kilka lat temu.

Aby odzyskać formę lub po prostu ją utrzymać, nie musisz poświęcać na to godzin. 15 minut dziennie, a szybko uzyskasz wyniki.

Ćwiczenie liny do skakania pozwala najpierw ćwiczyć mięśnie. Udoskonal cielęta, buduj uda, mięśnie brzucha, pośladki, nie wspominając o pecs i ramionach. Robienie 15 minut dziennie skakanki jest jak bieganie przez 30 minut.

Potem oddech. Szybko zdasz sobie sprawę, że jeśli nie weźmiesz rytmu oddychania, nie zdasz 10 razy. Po rozpoczęciu ostatnich 5 minut treningu utrzymywanie krótkiego oddechu będzie najtrudniejszym zadaniem. Dobra robota na trudne zakończenia.

Wreszcie poprawa umiejętności fizycznych. Dlaczego większość profesjonalistów, łącznie ze wszystkimi sportami, ćwiczy skakankę? Ponieważ praktyczne jest zabieranie, tak, ale także dlatego, że każdego dnia w krótkim czasie rozwijają koordynację, synchronizację, zwinność i zwiększają wytrzymałość.

Skakanka jest idealną aktywnością do zachowania formy w ciasnej przestrzeni, uzyskania równowagi i lepszego podparcia ciała.

Początkujący

Zaczynasz skakać po linie? 15-minutowa sesja co 2 dni, z 2 minutami aktywności odciętymi od 20 sekund regeneracji.

Średniozaawansowany

Zaczynasz zarządzać skakaniem po linie? Spróbuj zrobić 15 minut liny dziennie, 2-3 minuty z 20 sekundami regeneracji lub 15 minut bez przerwy co 2 dni.

ZALETY

Jesteś zawodowcem w skakance. Czy możesz codziennie 15 minut non-stop? Oto wideo holenderskiego gracza Padel, Sven Boele, który oferuje kilka ćwiczeń linowych, aby poprawić swój padel.

# 10 NAJLEPSZE ĆWICZENIA Z LINĄ SKOKOWĄ, KTÓRE UTRZYMUJĄ SZYBCIEJ. TENIS I STOJAKI NA PADELU - Upewnij się, że lądujesz miękko. - Utrzymuj własne tempo Hasta mañana! Tot morgen! Dzięki nowej działalności! Mam nadzieję, że wszyscy pozostaniecie bezpieczni! Zostań w środku i stań się lepszy niż kiedykolwiek wcześniej! Możesz to zrobić! Bel-Air Tennis & Padel ASICS Todopádel Otro Nivel- # padel #tennis #footwork #jumprope #skipping #belair

Opublikowany przez Sven Boele w czwartek 2 Kwiecień 2020

Julien Bondia

Julien Bondia jest nauczycielką padla na Teneryfie. Jest założycielem AvantagePadel.net, oprogramowania bardzo popularnego wśród klubów i graczy Padel. Felietonista i doradca, pomaga ci grać lepiej dzięki licznym samouczkom.