Kwarantanna nie jest wymówką, aby pozostać nieaktywnym. Każdego dnia oferujemy sesję do zrobienia w domu, aby osiągnąć najlepszą formę po wznowieniu padel.

Dzisiaj jest niedziela, aw niedzielę nie jesteśmy zbyt zmęczeni. Ogólnie rzecz biorąc, w przygotowaniu fizycznym ważne jest, aby wyjść przynajmniej jeden dzień odpoczynku między dwiema intensywnymi sesjami. Biorąc pod uwagę, że trening jutra będzie intensywny i to wczorajszy trening też nie było łatwe, dziś zostawiamy odzyskać trochę energii.

Najpierw w programie gry. Dokładamy wszelkich starań, aby dobrze się bawić przy użyciu rakiety Padel lub innych akcesoriów sportowych, które możemy mieć pod ręką. Sébastien Julien, nauczyciel EPS i pasjonat padla, oferuje nam krótki film z wiele czynności, które możesz zrobić w domu !

Na drugim etapie byłoby interesujące wykonanie niektórych rozciąganie, na przykład przed pójściem spać, aby być dobrze zrelaksowanym. Do tego Alejandra Salazar ma wszystko, czego potrzebujesz w magazynie. Byłoby to interesujące skup się dziś na nogach, więc są gotowi na jutrzejszy trening.

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!