Kwarantanna nie jest wymówką, aby pozostać nieaktywnym. Każdego dnia oferujemy sesję do zrobienia w domu, aby osiągnąć najlepszą formę po wznowieniu padel.

Dzisiaj jest trening Veronica Virseda co jest honorowane. Aby utrzymać formę w domu, 19. pozycja w rankingu World Padel Tour obejmuje trening mięśni cardio z akcesoriami, które każdy może znaleźć w domu.

Wykonuje cztery okrążenia obwodu 5 ćwiczeniaprzykuty łańcuchem bez odpoczynku w tempie 10 powtórzeń na ćwiczenie. Używa dużych butelek wody, które w razie potrzeby można zastąpić konserwami, załadowanym paletero, książkami, hantlami, jeśli masz, w skrócie wszystkim, co waży trochę.

  • Pierwsze ćwiczenie: druk poziomy : dla większej wydajności nie wahaj się zrobić z plecami równolegle do ziemi, dobrze kurcząc mięśnie brzucha i pośladki
  • Drugie ćwiczenie: przysiad przedni, pamiętaj, aby utrzymywać wyprostowane plecy i rozkładać kolana podczas schodzenia, możesz dobrze osłonić mięśnie brzucha podczas całego ruchu
  • Trzecie ćwiczenie: martwy ciąg, unikamy zaokrąglania do tyłu. Aby uzyskać więcej trudności, Veronica kładzie na plecach załadowany plecak i podnosi butelkę. Możesz to również zrobić przez podnoszenie załadowanego wózka paletowego
  • Czwarte ćwiczenie: rozwinięte wojskowe, dobrze zginamy uda i wchodzimy w brzuch. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, możesz pomóc sobie, pchając nogami jak ćwierć przysiadu.
  • Piąte ćwiczenie: biceps, staraj się podczas tego nie poruszać zbyt wiele i jak zawsze dobrze napinaj mięśnie brzucha

Następnie 30 sekund poszycia jako odpoczynek i kontynuujemy w następnej serii. 4 łącznie dla Veroniki, ale w zależności od celów i zastosowanych ciężarów możesz zmniejszyć lub nieznacznie zwiększyć liczbę powtórzeń i / lub serii. Powodzenia

Kredyt wideo: Instagram Veronica Virseda

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!