Kwarantanna nie jest wymówką, aby pozostać nieaktywnym. Każdego dnia oferujemy sesję do zrobienia w domu, aby osiągnąć najlepszą formę po wznowieniu padel.

Nawet jeśli trochę zgubimy się w kwarantannie, dzisiaj jest poniedziałek. A co może być lepszego niż rozpoczęcie tygodnia sesją Trening interwałowy o wysokiej intensywności, który da ci ziemniaka! Dlatego oferujemy Ci sesję przeprowadzoną przez Léa Godallier, która łączy wzmocnienie górnej części ciała i poprawę napięcia nóg, niezbędny do padla.

Tę sesję można wykonać w domu, prawie bez sprzętu. Zaczynamy od przysiadytutaj Léa używa elastycznego paska oporowego, ale można go zastąpić dowolnym ciężarem znalezionym w domu, a nawet twój paletero. Dla wygodniejszego możesz nawet przysiady na jednej nodze!

Następnie wychodzimy 4 kroki, po których następuje pełny skok, następnie, pompy, co możesz zrobić według własnego uznania, w zależności od swojego poziomu i celów (ciasno, szeroko, na kolanach, uniesionych stopach itp.). Następnie skakanka, jeśli go nie masz lub jest on zbyt ryzykowny we wnętrzu, możesz go zastąpić podstawowymi skokami lub skakaniem.

Wreszcie dipy, co możesz łatwo zrobić w domu między dwoma krzesłami. Obwód został przeprowadzony w 40 / 20 (40 sekund wysiłku, 20 sekund odpoczynku), z 2 minutami odpoczynku na końcu obwodu, wszystko powtórzone 5 razy. Ponownie możesz to zmienić w zależności od poziomu. Początkujący może zrobić 30/30, gdy ktoś, kto jest bardzo komfortowy, może zrobić 45/15. Tak samo, ile razy cykl się powtarza, możesz przejść od 3 do 6. W każdym razie, jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne lub uważasz, że nie będziesz go wykonywać, nie wahaj się nieznacznie zmniejszyć intensywność.

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!