José Luis Salines, trener Mas w Perpignan, Béziers Padel Club, Area Padel Narbonne i Sète Padel Club, jest jednym z największych specjalistów padel we Francji.

W tym piątym szkoleniu dotyczącym porodu koncentrujemy się na części typu padel.

José Luis Salines oferuje trening, który można wykonać w domu i do którego potrzebujesz prawie tylko rakiety i piłki.

Zaczynamy od trzy minuty rozgrzewki : 100 zwojów skakanki (w przeciwnym razie wykonamy małe skoki bez liny), niektóre skoki nie będą ścigane, trochę biegu i niewielka wspólna mobilizacja, odblokowująca się w pewien sposób. Ty też możesz zrób okładzinę jeśli serce ci powie.

https://youtu.be/yqLWh36MQXE

Przechodzimy do wiertarka :

  • Pierwsze ćwiczenie: rzuć piłkę i złap ją rakietą z przodu. Ważne jest, aby zacząć zielona końcówka u góry; 20 salw na forhend, następnie 20 na backhand, a na koniec 100 skoków linowych.
  • Drugie ćwiczenie: salwy wyważony na jednej nodze : 20 forehand, 20 backhand, a następnie 100 skoków linowych
  • Trzecie ćwiczenie: 20 salw na forach, jakbyś zbliżał się do siatki, 20 salw na forach postęp ponadto 100 skoków linowych
  • Czwarte ćwiczenie: skakanie, a następnie kradzież : 20 salw na forhend, następnie 20 salw na backhand, a następnie 100 skoków linowych
  • Piąte ćwiczenie: 20 salw forhendowych wstajemy, 20 salw backhandowych, potem wstajemy, 100 skoków linowych

https://youtu.be/RwlD_VYn2KI

Następnie odpoczywamy przez dwie minuty i zaczynamy od nowa!

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!